Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 7 oktober 2011

~ Nutella Whoopies ~

Hallå alla fina i höstrusket....

Vilken härlig dag att bara låsa in sig och förlusta sig i Leilas nya Hallo Cupcake... Fast jag mår lite illa nu, men de va bara för att smeten till kakorna va ju bara så goood och frostingen med nutella.. Behöver jag säga mer..... Jag vek ihop några fatima askar aav tidningspapper, att ha som små gå bortisar.. Grannen som skulle bort fick med sig en ask med fyra Whoopiesar i... Bake a wish står de på dom....



Enklast är godast ett glas mjölk till...





Kram Linda



ps: en länk på hur man vikerFatima askarna som jag kallar dom hittar du HÄR



8 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Ser smarriga ut..!

: )

Ha en fin helg!

KRAM, Jenny

Veronica sa...

Det låter som om du rekommenderar boken! Jag har gått i dom tankarna, men inte kommit mig för än.

Hoppas allt är bra med dig.

Kram Veronica

Jenny sa...

Haha, det var tom samma bok vi bakat från =) Och lyssnat på Robert!
Ha en underbar helg, kram Jenny

Vitt hus med svarta knutar sa...

Okeeeej fatima askar??? Kan man få en instruktion för det lät som något jag skulle ha nytta av att kunna;-)

Kakorna lät ju hur smarriga som helst och vilken tur din granne hade som kunde ta med sig en sån fin gå-bort-gåva.

Ha en fin fin helg!
Kram,
Regina

Frida sa...

De ser jättegoda ut, vilken fin ask! Ha en fortsatt fin helg!
Kram Frida

HOUSE of MANDY sa...

Åå det ser verkligen jättesmarrigt ut!!

Kram Amanda

Baker's Corner sa...

Vad goda kakorna ser ut och du stylar alltid såå mysigt. Tusen tack för en mysig dag idag och vad kul att Sara gilla sockisarna :)

Stora kramen
Lena

Riitta Sinikka sa...

Hi! I love your blog!!!