Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 7 augusti 2009

Nytt Linneskåp

Perfekt garderob/Linneskåp för alla balklänningar, acesoarer , brudklänningen och längst ner kan alla snygga skor stå och glänas.... Mina värninnor kommer bli så inspererade....



VOILÀ !!

De är Barbies nya skåp från butiken Berry..
Ja nu tänker väl ni att jag är lite knäpp, får väl skylla på den fuktiga värmen.. Men jag önskar mig också ett linneskåp med glasdörr eller en oval spegel... Fast jag har ju inga balklänningar att hänga in, men bara känslan skulle väl va härlig... Sara har fått skåpet som en liten försenad namnsdagspressent... Jag undrar vad hon tycker om att shabba den lite....




Kraaam Linda

12 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilket läckert skåp.Vad ljuvligt.Det har du lyckats bra med.Vad läckert.Ha en mysig fredag ktamizar ~~~~RITA~~~~.

Johanna by hand sa...

gud va sött skåp och vilken fin barbie :D /ja älskar din blogg! johanna

LillaFlisan sa...

ÅH; nostalgi!

Ha en trevlig helg!

Kram


Flisan

Anonym sa...

Vilket ballt skåp Barbie får! Hoppas hon uppskattar det.....

Jag tycker absolut att mammabarbie (du alltså) måste ha ett likadant!!!!

Nu drar vi iväg och kommer tillbaka dan innan skolan börjar här.

_Ha det så bra så syns vi förhoppningsvis lite senare i augusti

Stora kramen
Lena

Viola sa...

Så läckert..VOILA..menar hälsning från VIOLA..himla varmt i stan är det...kramen

Frida sa...

Vilket fint skåp. Det var en fin namnsdagspresent.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

lottens vita och gröna sa...

ohh vad fint linda, jag har varit en barbifreak när jag var barn, inte fanns sånt vackert dårå, lyllo sara! skulle hemskt gärna hitta ett sånt stort med! ha det gott vännen!varmkram lotten

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oooh så gulligt! Ja, det vore något att ha ett stort och ett litet skåp...
Kram
Marie

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hallå
Men hur gulligt va inte det där skåpet.. underbart.. ja älskade Barbi när ja va liten..kramisar sussie

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

hallojsan Linda,
ja har sett sifoner för en 300-350 ja tycker 500 va lite dyrt.. ska hålla utkik om ja ser nån..så skriver ja snarast to you.. många kramar sussie

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hallojsan igen,
nu hitta ja en sifon på www.stetherese.blogspot.com en turkos som kosta 349kr... kramisar

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Men så gulligt skåp! Barbie, en flickas dröm att ha i sitt ägo! Konstigt att det har varit strul men vad kul att du har lyckats komma in hos mig:P

Kan inte låta bli att le åt Barbies söta skor med spänne på, hur gulligt som helst!

Många barbiekramar Elin