Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 25 december 2009

~~♥ Åre ♥~~

När vi kom till Holiday Club i Åre möttes vi av denna gigantiska stora öppna spis, såå mysigt.. Här brukar vi sitta och dricka varm choklad efter skidåkningen.. Fast jag har mest tittat på.. Så i em lämna vi in barnen på LAB där dom fick baka peppisar medans jag fick en liten privat lektion av pappisen.. Lite skid bilder hittar du här... Nu ska vi ner på badet som är jättemysigt med sauna world, passar ju så bra med eukalyptus ångbastu nu känner jag..



~~Mammis ♥ Sara~~
önskar god fortsättning


Jag har ju inte hunnit kommenterat men kikat in i era vackra julhem och firande, underbart. Men så fort jag öppnar min dator skriker dom bakut här..


Kraaaam ♥

1 kommentar:

minvitamin sa...

Låter hur mysigt som helst alltihopa!
Ha en gó fortsättning/S