Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 9 december 2009

~~♥ klänningen & önskelistan~~♥

Japp dotras klänning blev svart i år igen, men med lite fina rosor på...Här sitter hon på mitt klaffbord i köket så fin... Med två kanelstänger i håret *Ler*

~~ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ~~


Saras önskelista till Tomten

Åka hundspann i Åre i jul

Gå på bio (Arthur och minimojerna)

Att mamma firar jul med oss

Musikal (Amy Diamond´s Alice i underlandet)


Glöm inte blåsa ut ljusen

Godaste julbrödet
Detta recept hitta jag inne på den så fina bloggen Lilla Blanka, och jag och Sara bakade de i kväll... Åhhh kan bara säga mmm mmm mm vilket gott saftigt och juligt bröd, underbart....



~~ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ~~

Och vill bara tippsa om ~~♥Mamma millans♥~~ urläckra polkagris bak, och sååå socker söt blogg så man storknar... Vi byter recept mot hjärtan och så goa kommentarer, tack kära du...
Kraaam Linda

14 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Jisses hur söt får man vara?Vilken söt tös du har.vad fin klänning ,ja hon var sockersöt hela hon.....Fina bilder du visar.vad mysigt att baka.Ha det gott ha en skön torsdag kramizar Rita

LOPPISLIV sa...

Dotra din är ju bara såå söt. Klänningen likaså, Jisses henne får du hålla hårt i när hon blir tonåring :-)Mias bröd recept har jag också men inte provat ännu. Ser himla gott ut minsann. Adventskalendern var urcharmig med pastelliga paketerna på. Ja du fuskgran är det allt, från Ica Maxi för 169:- inte så billig men den är så söt med små kottar på, och så håller den ju i flera år framöver. även om jag gillar äkta vara också :-) Ha det gott. Kram Paula

Hem och Lycka sa...

Å vilken sötnos!

kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

~~♥ Tack kära du!!!♥~~
Så gulligt du skrev!!
*rodnar ju lite här nu*

Så himla söt Sara är!!
Urgullg klänning o så sött med kanelstängerna i håret;)
härlig önskelista med..får hoppas tomten är snäll mot sötnosen nu då!!!
Hur gammal är Sara, tror inte jag frågar det.
Min tös äe 10.

kramisar rill er båda!!
~~♥♥♥~~

Anonym sa...

Jisses!

Sara är så söt som en liten docka!!!

Henne får ni passa noga om några år...:))))

Låter spännande att pröva det brödet

Goaste kramarna
Lena

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hejsan !!

Så himla söt Sara är!!
Urgullg klänning o så sött med kanelstängerna i håret;)
härlig önskelista med..får hoppas tomten är snäll.

kramizzz Nilla

Viola sa...

Så stor hon redan blivit din så rara dotter, hon är ju för söt..var ett tag sedan jag såg bilder på henne...en härlig lista hon fått ihop, ha en fin dag, kram

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll!! men de va de sötaste m kanelstänger i håret o den fina klänningen!! oj va mumsigt brödet såg ut kanske ska försöka göra det.. massa kramar sussie

Gnistrande snö sa...

Nämen åh vilken fin blogg jag ramlade in i nu och vilken underbart söt liten tjej du har, verkligen jättefina bilder.
Nu ska jag kika vidare här på bloggen. ha det fint!

Mvh
Katarina

Elsa och Helena sa...

Vilken söt liten dotter du har! Klänningen är till en riktig prinsessa...det syns:)

Kram Helena

lolla sa...

hejsan
såg i ett tidigare inlägg dina härliga stora polkagris maränger..de såg så goda ut.
kan man möjligen få recept på dessa, skulle vara snällt
kram lolla

Anonym sa...

Wooow
fan va häftig blogg dårå ungen me
tjackhora.bloggplatsen.se/

Vit som snö sa...

Vad mysig hon är din tjej, så fina bilder! Har också märkt att man lätt köper svarta klänningar till jul o nyårsfest även till barnen, dom är användbara- och snygga!
Och brödet frestar verkligen.
Du bakar ju så mycket gott att man blir hungrig att skrolla runt här!
Kram Cilla

Katta sa...

Vilken gullig önskelista hon skrivit :) Tycker klänningen är så fin och hårknuten så söt.Hoppas du har en bra dag på jobbet med bakning och allt här har vi bakat pepprisar idag, riktigt roligt. Ha en bra vecka så hörs vi, kram Katta