Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

måndag 7 december 2009

Mellis i frostskogen..

Vilken härlig dag Sara och jag hade i förra veckan... Jag hämtade tidigt på skolan, packat med varm choklad och pepparkaksmuffins.... Jag hade en liten plan på att få med en liten dikesgran...


(helt opimpad glad unge)
-Mamma du ser konstig ut när du rycker upp små granar vid vägen, jag kan göra de så ser de mindre galet ut... Ahhh jag bara smälter... Trevligt vi hade dotra och jag.. Fast om hon fått välja hade vi kommit hem i mörkret hon verkligen älskar skog, natur och djur min lilla skogsmulle....


(bild lånad på nätet)

Och i kväll ska mina piffa till sig lite och bege sig till Långbro Värdshus på julbord, Tv kocken Fredrik Eriksson är krögare där... Ser så fram mot de...
Nästa gång ska jag visa Sara i Årets julklänning...

Kraaaam Linda



9 kommentarer:

MiaMaria sa...

VAckert vackert...och så härligt med mellis i det fria....här är det bara regn så trist...nu vill jag ha kyla o snö...

Ha´en bra vecka1
MiaMaria

Anonym sa...

Första bilden är ju som ett vykort, helt ljuvlig. Fresten är Sara med ljuvlig, ser frameomt att se henne i julstassen, kanske blir det ett vintagekortdet :)

Fika blir det, gääärna!

Stora kramen
Lena

hemma hos lilla mej sa...

vad mysigt med mellis i skogen.Första bilden ser ut som ett vykort.underbart.Vad mysigt med julbord.ha en mysig kväll kramizar Rita♥

minvitamin sa...

Här njuuts det för fullt,det syns lång väg!
Fick hon hem nån liten gran,dotra?
Gott och mättande:o med julbord,det är några år sen jag var på ett sånt ute på restaurang.Kanske ska lägga in ett i år,det lät frestande!
Fortsatt mysig kväll/S.

lottens vita och gröna sa...

hej linda, vilke härlig tur i skogen och lite smått och gott med hem också är ju underbart, lille gus och jag ska nog ta en tur i morr, då är vi lediga, tjoho!!!
tänk jag miss den bildern på julklänninge, ska bli kul att se årets!!!

varmkram lotten

hagagården sa...

Hej
Ni ser ut att ha haft det jättemysigt i skogen,det är vackert med frosten.
kram o ha en go dag.
ninni

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Jättemysigt ni haft det...önskar frosten kunde komma till baks ju!
Så söt Sara är...blir kul att se henne i årets julklänning;)

Kram Millan♥

P.s...visar mina polka maränger,inspirerade av dina härliga! länkade till dig om det är ok:)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej igen..o tack för härlig hälsning!!

men du...hur får du de stora marängerna att inte bli sega?? dina såg ju kanonfina ut ju!!

Hjätan ja..men det är nog samma som på fb..gör jag ialla fall.

på bärbar;
truck på "fn" och "alt" knapparna med vänste hand..samtidigt som du med höger snabbt rtycker på "L" knappen!!Tänk på att rtycka ner snabbt!!

på större tangentbord;
rtyck på 2alt knappen..samtidigt somdu rtycker på 3 knappen!!!

hoppas du förstod;)))
kanske syns på facebook med då;))

kramisar! ♥

Lycka är ~ Onnea on sa...

hejsvejs..
hittade hit på bloggrundan och måste bara skriva att det är så fint här. massor härliga foton att titta på.
Hoppas det är okej om jag länkar hit i bloggen min.
~marita~