Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 4 december 2010

~ Adventskalender ~

Hej mitt vinterland nu.........

Men va jag tycker de är fint ute nu en riktig vinter och solen strålar lite mellan frostiga träd..
Tänkte visa årets adventskalender, där alla paketen fick ligga i en liten vitmålad väska i år...




Ser ni lilla söta 24:an... Shhh säg inget till Sara men där i ligger NARNIA 3 biljetter som har premiär på juldagen... Som hon har längtat till den....





Kram Linda

4 kommentarer:

Katta sa...

Sååå fint Linda!! Helt underbart faktiskt och vilken toppenöveraskning i paket 24! Du får väl hålla dotra borta från din blogg nu då men hon brukar kanske inte va där annars heller. Ha en härlig dag i det vackra vinterlandskapet, kraaam Katta

Anonym sa...

Himmel och plättar!

Nu duggar inläggen tätt må jag säga. Rooooligt!!!!

Du är såå fiffig med adventskalendern, jättefint. Själv tycker jag att jag knappt hinner något alls här hemma, men så är jag ju inte riktigt frisk heller. Ska göra en ny operation nu på torsdag så då hoppas jag att livet blir lite lättare för mig igen.

Jag blir så himla glad av dina inlägg och får massor av energi, fortsätt att inspirera mig :)))

Kram Lena

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken kanonidé!! Det är så dekorativt med alla de söta paketen!

Kram Annica

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åååh vilken fantastiskt vacker adventskalender, det är den vackraste jag sett!! Vad spännande för dottern att få gå på bio och se nya Narniafilmen. Min lilla dotter har alltid älskat Narnia böckerna, hon har läst dem flera gånger och sett filmerna.

Ha det fint och må så gott!
Kram,
Regina