Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 11 december 2010

Titta mossan...

Titta mossan en hel tomte armé.... Tänkte på trolltyg i tomteskogen när jag och Sara satt och gjorde massa tomtar... Världens bästa adventskalender eller va de bara en film, så bra iaf..



Hittade beskrivningen i tidningen Hem trevligt/ hembakat , jätte lätt att följa steg för steg med dom små nissarna...



Tänkte också passa på att önska er en trevlig advent i morgon...
Kram Linda

3 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kul med lite pyssel så här i adventstid:) Söta tomtar kan man inte få för många av!

Kram Annica

Katta sa...

Vilka sötingar! Då vet jag vad vi kan göra med vår mandelmassa med :) Kram Katta

~~*Pennyshouse*~~ sa...

gomorron sötnos!

men vilka ljuvliga nissar...sånna måste vi oxå göra.

Kramizz Nilla