Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

torsdag 30 december 2010

~ Lite kök ~

Före, eller lite före för skåpsluckorna va gröna innan... De syns kanske dåligt men snickerierna är gula och skavda efter minst fem lager olika färger...




Så kära bror min och jag stog i tre dagar och skarapade, skrattade och jag grät en skvätt.. Tack älskade Johan för att du står ut med mig... Flera gånger sa jag vi river hela köket och köper nytt...Fast roligt hade vi oxå... ♥ Sen skulle snickaren fixa panel från panel skivad.. Den är super slimmad och de ser kanon ut..som jag nu har grundat.. Lite fix e de kvar... Funderar på ny kyl och spis oxå..







Just de kommer ni ihåg min bänkskive jakten, marmor är ju dyrt som vi vet och de ville jag ha.. Då när jag och pappsen kom på att man kunde ta ett gamalt soffbord och kapa skivan blev de betydligt billigare.. Och då va min lägenhet fortfarande hyresrätt och jag ville ju inte lägga sex tusen på en bänkskiva...








Snart är allt gulaktig borta.. Här ligger silver shadow och eternity och väntar på snickaren...
I år tänkte jag inte ha någon årskrönika då min blogg inte varit så aktiv... Men de är så spännande att titta in i era fina bloggar och inspireras...
Så gott nytt år på er alla fina.. Så ses vi nästa år...

4 kommentarer:

Matilda sa...

Åhhh så fint det blir!!!Måste ju snart bjuda hem mig på en fika o inspektera live!
kramis!

Ofelias Hus sa...

Det blev jättefint!

Förstår att du och din bror fick slita!

Gott Nytt År!

Kram,
Anette

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilket otroligt jobb ni har gjort, det blir så fint. Snyggt med panelen och vad häftigt det är när man kommer på smarta idéer, att använda en marmorskiva från ett gammalt soffbord till bänkskiva. High class recycle;-)

Ska bli spännande att få se bilder på när det nya golvet är inlagt.

Önskar dig en fin nyårsafton och ett underbart NYTT ÅR!
Kram,
Regina

Anonym sa...

kolla gärna min blogg.

http://minnieee.blogg.se/