Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 26 juli 2008

Barometer

Nu har jag änterligen lagt vantarna på en barometer, när jag kom till IKEA fanns de bara tre kvar... I dag satte jag ihop den och nu vill sara ha en likadan till sitt rum....
Hade velat ha en lampa från House doctor, men nu blev de en Barometer och jag är så nöjd... De blev en så fin kombinattion till skrivbordet som fortfarande är min favorit möbel...

Appropå vantar kände jag förra veckan att sommaren va lite förbi... Men men nu smälter man bort vilken otrolig värme vi fick... och i natt ska de tydligen bli tropisk natt, så fram med paraplydrinkarna och njut nu alla goa bloggerskor...



Ha en skön tropisk sommarhelg...

Kram Linda

21 kommentarer:

A home far away sa...

Vilken underbart fin lampa du hittat på IKEA! Passar utmärkt vart man än ställer den:-)

Kram från Singapore

Jenny Oak Fae sa...

Den är ju bara så SNYGG !!!

: )

Kram, Jenny

<3

Jenny Oak Fae sa...

Jag har dekorerat alla äggen utom de allra minsta.

: )

Kram, Jenny

<3

Anonym sa...

Den lampan är verkligen snygg! Jag har funderat på att köpa den fast den som golvlampa men den har varit slut hela tiden. Får se hur det blir jag ska till IKEA nästa vecka och köpa tyg till ett nytt tyg till duschdraperi som jag ska sy.

Varmt o härligt är det :D

Kramen

Levindas Värld sa...

Ja visst är det väl för härligt väder vi har, så lovely!!! Varmt och tropiskt, fantastiska sommar...hihi!

Hoppas du får en perfekt sommarhelg!

kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härlig lampa!

Kram Annica

♥ Fyra årstider sa...

Jätte fin lampa och kul att det kan vara Ikea. Allt som är fint behöver inte vara dyrt.
Kram Lotta

Frida sa...

Vilken fin lampa! Den passar ju som handen i handsken! Gillar verkligen ditt skrivbord. Jag får hålla mig till godo med mitt Ikea ett tag till.
Ha det nu härligt i värmen!
Kram Frida

Annaewa sa...

Hej, jättefin lampa och passsade hur bra som helst på ditt skrivbord! Ha det gott i sommarvärmen!
kram Annaewa

På min gatan i stan sa...

Den är ju bara så fin! Den måste jag ha!!! :-)

Kram!

Mjuka sa...

Älskar barometer!! Vill också ha! Kram M

Sara sa...

Snygg lampa!
Kram Sara

MiaMaria sa...

Visst är den så fin denna lampa från Ikea. Hoppas allt är bra i den tropiska värmen.......

Må så gott och ha det så bra!
MiaMaria

MiaMaria sa...

Hej igen!

Måste ju svar på din fråga också..

Rosorna har jag trätt på ståltråd......

Hem och Lycka sa...

Förstår att du är nöjd, den är ju så snygg! Vill också ha den och kanske det kan bli ett par såna till sovrummet inför bröllopsdagen i september.. kram!

Lilla Eken sa...

Det blev jättefint!

Kram/I.

LillaFlisan sa...

Vad glad jag blev att du lämnat en kommentar på min blogg, annars hade jag säkert inte hittat till din sida!
Underbara bilder!
Och lilla söta Greta...måste vara något av det raraste jag sett!
kram Flisan

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh den där lampan är ju så himla snygg! Ser fint ut till det vackra skrivbordet.
Ha en bra dag.
Kram!

marita blücher sa...

Hej Linda,
Vilken fin logg du har - massor av ögongodis ! Gillar också Barometer, har golvlampan och på min önskelista står skrivbordslampan. Tusen tack för din rara kommentar på min blogg och välkommen åter.
Kramis/Marita

Hagbacken sa...

Åh Linda,den är ju såå snygg...vill ha en jag med...åker inte du snart iväg nu till änne mer hetta?

Kram Linda

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Lampan är bara så himla snygg!!! Jag har både den lilla & stora =)

Blev kanon fint på ditt skrivbord.
Jag tycker den är ett bra köp och allt måste inte komma från de dyra inredningsbutikerna som bara har märken, IKEA duger gott, i varje fall för mig.

Kramis / Benita