Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

söndag 6 juli 2008

Målnig dag

Men vad gör de när jag öppna datorn, så sken solen igen... Fick den här jättesöta Awarden från Lena Kristina som blivit en go vän här på bloggen... Tusen tack vännen...


Jag vill ge den vidare till tre jättefina bloggar som inspirerar, har så fint och tar underbara bilder från sina hem och trädgårdar... helt underbart..

Lilla blanka

Vitt hus med vita knutar

Fin i kanten

KRAM LINDA

7 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej Linda!

Och grattis till dig och utmärkelsen, den är du så värd....

Men Tack du goa att du skickar en till mig...och för dina snälla ord.
Man blir så glad!!!!
TACK LINDA!

Må solen skina på dig idag!
MiaMaria

Anonym sa...

Grattis till fina utmärkelsen! Tänk va roligt och fantastiskt att man kan knyta fina vänskapsband såhär genom en blogg, härligt :)

Ha en fin söndag!

Annaewa sa...

Hej, va glad jag blir och stort tack, vilken ära! Stort grattis till dig, den är du värd! Ha en superfin dag!
kram annaewa!

Sara sa...

Hejsan
Grattis till den fina utmärkelsen.
Kram Sara

Frida sa...

Hej Linda!
Grattis till den fina utmärkelsen!
Hoppas du har en härlig sommar!
Kramar Frida

Jenny Oak Fae sa...

Åååh...vilken fin utmärkelse, GRATTIS !!!

: )

Kram & ha det gott!

/ Jenny

<3

Ewa sa...

Hej och grattis till utmärkelsen. Hittade hit till dina mysiga bloggar via en annan.
Återkommer gärna.

Mvh
/Ewa