Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 5 juli 2008

semestertider

Oj oj när vi kom hem i går kväll från High chaparral var de 87 nya inlägg att läsa på bloggkoll.... De märks när man är borta att man missar en hel del.. Och hinna ta igen nu mellan tvätt och ompackning för i morgon åker jag till Tallin med jobbet phuuu... Och själv hinna med ett inlägg både här och på min BARNSLIGA sida...

Jag vill bara tacka för alla komentarer och goa bloggerskor ni förgyller min vardag med inspiration och uppmuntran... så om jag inte kikat in till er på ett tag betyder de att jag är på resande fot..

Mitt första Tradera köp...

Och lite smålands loppisfynd


En riktigt djup sockerkaks form som jag letat efter..







OM NI VILL SE LITE BILDER FRÅN HIGH CHAPARRAL KLICKA
HÄR

KRAM LINDA

11 kommentarer:

Hagbacken sa...

Hallå där! Varit in och tittat på eran semestersida el vad det nu är? Jättefin var den iaf! Har kommenterat oxå!

Så du använder bloggkoll? Jag törs inte börja, skulle bli suuperstressad då-blir stressad redan nu av alla kommentarer man ska svara på...även om det naturligtvis är jätteroligt! Nu har ju jag inte så många som vissa andra heller då....

Finfina fynd du har gjort! Hoppas du får en trevlig helg..var på väg in till dig, men du hann före!

Kram Linda

Sara sa...

Hejsan
Vi funderar på att åka till High Chapparal, är det värt pengarna? Ska. kika på dina bilder
Kram Sara

Annaewa sa...

Hej igen, det där Melitta filtret i porslin var nog det finaste i sitt slag, hade jag sett det på loppis hade jag nog fått "hjärtsnörp"!. fin i kanten önskar trevlig resa! kram

Hagbacken sa...

Hallå igen, nu har vi inte varit så mkt i stugan än..men en annan bloggare sa att det var orm-år i år...så jag vet inte..men ganska otroligt att få se tre ormar på ett par dagar...två var visserligen döda då...

Känner igen som du beskriver...spänningen i det farliga..alltid varit så fascinerad av hajar tex..men samtidigt livrädd...du måste ha gjort en hel del underbara resor...var skulle ni åka härnäst? Och när?

Kramizz igen!

Hagbacken sa...

Hallå där...hoppas ni får trevligt i Talin då..sen förstår jag att du ser fram emot Egypten-resan! Vad modig du är som dyker så!

Vi blir hemma resten av sommaren, förutom en tur till Gröna Lund. Barnen har nyss varit på Mallorca med deras pappa, och stugan kostar en hel del för oss nu...så det får räcka så!!

Kramizz igen!

Hagbacken sa...

Tallin...glömde visst ett L....Gröna Lund förresten visade sig inte vara så bara...ca 4000:- med resa, inträde, åkband...för tre barn och två vuxna...hutlöst!!

Kramizzz igen!

MiaMaria sa...

Hej!

Vilken söt Cowgirl!!!!!

Och vilket sött tradera fynd!
Det är inte lätt att hinna med i bloggvärlden, men man kommer igen...

Du får ha en trevlig resa igen denna gång till Tallin!

Ha´nu en skön helg!
MiaMaria

Jenny Oak Fae sa...

Så mycket trevliga saker du inhandlat ! Gillar verkligen den rosa Melittahållaren, jag har bara sett vita förut..!

Ha det gott, kram Jenny

<3

Anonym sa...

Vilket fint Tradera fynd!

Min komis man samlar på sextiotalsporslin och dessa porslins melitta hålare, han har massor i ett vitrinskåp i alla möjliga fina pastell färger, superläckert ser det ut.

Här har vi ju haft superväder så det har varit stranden och trädgården som gällt.

Ha en mysig Tallintripp, ta med snorkeln (hihi)

Kramar Lena

Anonym sa...

Vi drack Mojjito. såå himla gott!!!

Ja du får skylla dig själv om du år på High Chaparall när det bjuds på drinkar här :D

Anonym sa...

Godmorgon!

Innan du sticker på semester har du något att hämta hos mig

Kram LEna