Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 30 juli 2008

Prinsessan på ärten

Nej då de är bara jag som fått dille på Quiltar, jag spar inför soffbytet.... Tänkte byta mina fluffiga bruna skinnsoffor till en vit Ektorp soffa och då skydda den lite mot små fingrar och fötter....Fast jag tycker de är fint och ombonat också... Quiltarna har jag fyndat från 2-300 kr vid rea....

Och så har jag varit lite som ett bi nu på kvällen, mitt mobila bredband strular och de tar en kvart att få alla små rutor (På bloggkollen) och ladda upp bilder gick inte.... På suporten sa de att de kan bero på värmen... Men hallå barnslig blir jag men i vinter då ska masten ha mössa... hi hi... Jag har nämligen haft problem i 9 månader... Men nu är de löst för denna gång....
Nu ska jag kika in hos er och inspireras.....





Kram Linda

11 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Hej Linda
Herregud vilka underbara filtar...önskar jag hade en. Våra krukor ställer vi i källaren på vintern, blir så av fukten, men det tar några år.
Kram Lotta

Mjuka sa...

vacka pläder eller vad det heter!!
Kramar M

lottens vita och gröna sa...

jisses linda, var fyndar du såååååå vackra quiltar, underbar lite ljusstake!

varmastekramen lotten

Anonym sa...

Plädarna är jättefina. Det blir riktigt myspys i vinter då med tända ljus och teé. Jag gör dig gärna sällskap! Herregud, skyller dom verkligen på värmen då ditt bredband strular? vad har värme med det att göra? el är väl väldigt mycket varmare i så fall. Knasigt! I vinter får du nog höra att det beror på kylan att inte bredbandet fungerar tillfredställande. När kommer nya soffan Linda? Kramar från din vän /Katarina/

Levindas Värld sa...

Åh va många fina quiltar du har, sånna är ju så fina! Skulle också vilja ha nån till, har en än så länge :)

kram

Anonym sa...

Är det S som ska sitta där högst upp och balansera? Hon är väl din lilla Sessa? :D

Nää, skojade bara, dår får hon sökert ett benbrott med, hon blir visserligen lugnare då men då blir det som i Alfons boken "Mamma, kan du hämta...." (i stället för pappa)
Rolig jag e va?

Underbara quiltar, det kan man verkligen inte för mycket av och skinnsoffor kan man aldrig få för lite av :))

Tänk att jag har haft en i vinröd hörnmodell. Oxblodsfärgad tror jag den hette färgen. Scary!!!

Jag är mörbultad efter Grönan, men kul var det

Kram till båda
L

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Vilka ljuvliga quiltar du har!!!! //Linda

Lilla Eken sa...

Men jösses vilken samling du har! Ser ganska mysigt ut som de ligger nu också, i en stor generös hög.
Jaha, så soffbytet är nära förestående nu?
Ska bli spännande att se om du blir nöjd.
Ha en riktigt bra helg nu i värmen!

Cilla sa...

Hi, hi. Det ser ut som här, en massa bra och ha filtar. Min man blir tokig på mig. Vi säljer ju quiltade täcken, ändå köper jag överallt ifrån.

Ha en härlig dag.

Kram Cilla

Floras Kulle sa...

Var bara tvungen att kika in hos dig, nu när du besökt mig på bloggen... UNDERBAR blogg du har, precis i min smak! jag länkar gärna om det är OK?
KRAMAR:
Annette
P.S: Har en precis likadan favvis-mugg, men vovven som jag vill ha får inte plats i min...D.S.

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Hej Linda!
Nämen åå så många fina filtar/överkasst du har!!!

Trist när datorn strular, den hade väl fått värme slag =)

Kraaam / Benita