Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 24 oktober 2008

choklad = kärlek

I dag vart jag så sugen på choklad... mmm mmm mmm m .. ni vet reklamen som gick för några år sen.. Och man blev genast suktad...
Jag köpte härom vecka en så chokladig bok, och i kväll kunde jag liksom inte hållas längre.. Jag va i stort behov av chhhoklaaad, och hittade en så god cholkadkräm... Och vad passar inte bättre att servea i än udda gamla kaffekoppar....






KRAM KRAM LINDA

19 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Åh... så vackert och läckert!
Mmmmmm, säger jag också:)
Kram Lallis

Levindas Värld sa...

Mmm...här har du en till mega-choklad-älskare...haha!!

Kram å trevlig helg!

Frida sa...

Ja choklad ärverkligengott,speciellt mörk choklad. Gillar dina koppar!
Kram Frida

Anonym sa...

Hej gumman!

Sitter här och kikar på bloggkoll efter en sen deckare. Dricker gott vin och äter Lindt choklad!!!

Du visar så fina mysiga bilder. Choklad är verkligen ett av livets goda måsten. Igår bakade trettonåriga dottern härligt goda muffins med chokladkladd i.

Kan vi ses nästa vecka ? Jag kan mån, tis el ons

Krmar till dig och lilla S

//Lena

MiaMaria sa...

Hej !

Ser ju så himla gott och vackert ut......
Hoppas allt är bra med dig!

HA´en skön helg!
MiaMaria

♥ Fyra årstider sa...

Gode gud...ge mig en nu!! Ser så gott ut.
Kram Lotta

Anonym sa...

Ser super smaskigt ut! Men att inte lägga ut receptet..;) Kram gumman!
//matilda

Inspiration i vitt sa...

Nä men Linda hur smarrigt får det va igentligen, skulle gärna dyka ner i den fina koppen.
Kram på dig/Ingela.

Anonym sa...

Jag gillar ju egentligen inte choklad alls - men det där ser iaf väldigt, väldigt gott och inbjudande ut!

LillaFlisan sa...

Oj, jag älskar choklad men dina fina "konstverk" vill man ju inte äta upp så vackra som dom är! Och vilken bra ide´att använda vackra koppar som desertskålar!!!!


Flisan

Sjöboden sa...

Men vad ljuvligt vackert... och säkert underbart gott! Det är så bra med bloggar... man får så himla bra tips!!

Ha det gott!

Noll54/Eva-Karin sa...

Vad vackert det var i den koppen!
Själva gjorde vi chokladpudding av pulver, men det fick duga det med

Ha det gott!
Eva-Karin/noll54

Viveka i Bläckhornet sa...

Ojj tack så mycket,de smakade ljuvligt:)
Vilken bra ide´att servera i koppar så där. Det måste jag komma ihåg.

Kram Viveka

Viola sa...

Fresterska där, ska ju hålla igen efter frosseriet i Spanien, kram

Hagbacken sa...

Gud så mumsigt det ser ut...blev jättesugen på choklad!

Tillbaka! ;)

Frida sa...

Hej Linda!
Tack för din gulliga kommentar. Hoppas allt är bra med dig,önskar dig också en trevlig helg!
Kram vännen

MiaMaria sa...

Hej!

150 kr för överkastet det är ju inga pengar alls för detta hantverk....hoppas att det är kvar....

HA´en bra fredag!
MiaMaria

LillaFlisan sa...

Kram på dig och Sarah!

Trevlig helg!


Flisan

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men gud va läckert! Chokladmousse i vacker kopp, kan inte blir mer inbjudande! Trevlig helg Linda!

Mari.