Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

torsdag 16 oktober 2008

NI ÄR UNDERBARA



Denna bukett är till er... Och den är rosa i denna rosa månad..
Jag är så himlans glad över alla komentarer i förra inlägget, helt otroliga är ni.. jag är både mållös och tårögd, glada tårar förståss.. Komentarer som modetidning, högsta poäng och taget ur lantliv.. Oj blir lite kännslig när jag skriver.. Och att ni tycker Sara är söt värmer så... Men vill bara tala om att hon är ingen fin prinsessa fören jag fått in henne och badat henne *Ler* Hon är en riktig skitgris..
Blir så glad att goa Caroline med bloggen SJÖBODEN har bakat min goaste vaniljkaka, hon kom även med lite tillbehörstips..
Håll gärna utkik nästa inlägg blir de lite mer från mitt omgjorda sovrum....
HÖSTKRAMAR FRÅN LINDA


9 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att du ska ha alla de goa varma kommentarerna. Det var ju helt underbart inlägg och vackert tagna bilder från er glänta.

Hoppas verkligen vi ses nästa vecka

Bästa kramarna till dig

Lena

Inspiration i vitt sa...

Hej, Jag får verkligen instämma med alla andra o dina underbara bilder på din gulliga flicka. de bilderna kommer hon att älska ännu mer när hon blir större.
Kram på dig/Ingela.

♥ Fyra årstider sa...

vistt är det härligt med bloggandet, det ger så mycket tillbaka.
Kram Lotta

Unknown sa...

Sträck på dig för du förtjäna varenda kommentar! Ha en fin helg! Kram Petra

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Men bilderna på din flicka är otroligt fina! Så därför tycker jag att du förtjänar allt beröm.
Men tack för rosorna, jag tar med dom hem till mej...
Kram
Marie

Viola sa...

Vilket härligt varmt inlägg från dig, så klart du ska ha goa kommentarer, rosorna sätter jag i vas på direkten, ha nu en riktig skön fredagskväll och en härlig helg, kramis VIOLAN

Frida sa...

Hon är väldigt söt din Sara! Du förtjänar alla goa kommetarer,din blogg är helt underbar.
Hoppas du får en trevlig helg vännen!
Kram Frida

Katta sa...

Vilken underbar rosenbukett. Ja du dina bilder ser faktiskt ut att vara hämtade ur lantliv.Min rosa tjej kanske inte är så mycket lortgris men jisses vad hon kan stöka ner den tjejen.Ha en bra helg, kram Katta

Sjöboden sa...

Nej men nu blev JAG rörd!!! Tack snälla gulliga för omnämnandet. Klart du får så fina kommentarer, vi gillar dig och din blogg :-D

Kraaaam caroline