Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

måndag 13 oktober 2008

Höst Picknik

Åhhh vilken härlig höst söndag vi hade i går... Sara och jag gick till vår lilla skogsdunge på Picknik, vi brukar ta höst bilder där varje år.. Så första bilderna ifrån dungen hade hon just lärt sig gå, och nu går hon i skolan.. Tiden går.. Och de är roligt att se bilder från år till år på samma plats... Vi drack varm choklad och plöttsligt vart Sara sugen på vanilj kakan, men den skulle vi ta lite senare då kompisar till Sara skulle fira att hon fyllt år...








SOLIG HÖST KRAM LINDA

42 kommentarer:

Anonym sa...

vilka otroligt fina höstbilder du tagit!

Lina ♥ C´est la vie sa...

Härliga bilder :)

Japp, nu måste du ju önska sådana ljuvliga koppar i julklapp hos mig :)
kram Lina

Anonym sa...

Igår var det en fin dag precis som dina bilder visar, den platsen blir ett vackert minne för din dotter!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej!
Här har jag inte varit förut! Så kul att du gav dig till känna på min blogg! Så härligt ni ser ut att ha haft det, du och din dotter.
Och så gulligt klädd hon var...Bestämmer hon själv eller är det mamma som bestämmer?
Självklart är du hjärtligt välkommen på bloggträffen! Här görs inga undantag, utan alla som vill komma är välkomna. Hör gärna av dig igen ex.vis på mailen och tala om om du vill vara med hela dagen, och om du vill äta med oss osv...
Vi hörs igen
Kram
Marie

Hem och Lycka sa...

Jösses vad fina bilder och sååå fina kläder! kram!

Frida sa...

Åh vad mysigt det ser ut! Roligt att ha en favoritplats som man återkommer till varje år.
Kram Frida

Anonym sa...

Nu duggar inläggen tätt må jag säga..... :D

Så söt Sara är!!!! Hon har ju sådana fina stickade plagg på sig som jag gör på kvällerna.

Det ser så ljuvligt ut. Vilken rolig idé att ta foton på samma plats från år till år. Det skulle jag tänkt ppå när barnen var små.

Men.........

Jag e ju inte lika smart som du ;)

Kramizar

Viola sa...

Vilka rara bildr på Sara, hon är ju för go och klädd i så fint i vitt, tur var det väl för vår ekonomi att jag inte hade några småtjejer när grabbarna var små, kram VIOLA

Viola sa...

Hej igen, skulle vara jätteroligt om du ville komma kram VIOLAN

Frida sa...

Tack det samma, hoppas du med får en bra vecka! Jag har äntligen börjat arbetsträna. Det är så skönt att ha något att göra men hjälp vad jag är trött i kväll.
Kram Frida

Anonym sa...

Jag vågar inte sticka än men om några dagar så ska jag göra det igen. I morgon ska jag sy lite kläder till en del korgar i hallen sedan tänkte jag att inlägg två om hallen ska komma. Målar just en av de sista detaljerna i köket med vänster hand :(

I helgen har jag scrappat om N.Y resan från förra året till Filips album

Kraam

Sjöboden sa...

Verkligen söta kort.. det första skulle kunna vara från ett modereportage för barnkläder! Superfint och verkligen höstigt...

kram CAroline

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka mysiga bilder:)

Kram Annica

Stämningsfullt sa...

Åh så vackra bilder! Och vilken prinsessa du har :)
Kram!

sand mellan tårna sa...

Vilka underbara bilder, och vilken söt tjej! De barnbilderna får du högsta poäng för! Me like!

Kram L

Levindas Värld sa...

Men åh vilka härliga bilder, ser underbart ut! Vilken tur ni har som hittat ett sånt mysigt picknikställe, roligt att återkomma år efter år :)

Ja visst har jag hittat en fin hylla, jag är så nöjd! Den är köpt i butik så det finns fler av den, den är inte gammal.

Kram!

♥ Fyra årstider sa...

Vilken liten sötnos du har.
Kram Lotta

Viveka i Bläckhornet sa...

Men oj vilka vackra bilder du tagit.
Förstår att hon blev sugen på den mumsiga kakan:)

Kramar till er Viveka

Karin i Villa Grå sa...

Bilderna du bjuder på är så himla fina! En höstpicknick känns plötsligt helt rätt! *gillar*

Kram!

Karin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!!!

Men du....så vackert!

underbar söt dotter du har!

Kram Nilla

LOPPISLIV sa...

Ohh så härligt det ser ut med utflykt bland höstlöven. Ser ut som bilder från Lantliv tidningen. Vaniljkakan ser god ut...kanske skulle baka en sån, har haft receptet på den innan men slarvat bort den. Men nu fick jag ju en här från dig...tackar tackar...

PS Har du några zink tunnor kvar till försäljning?? Kram Paula

Galleri MochB sa...

Tack för kommentaren inne hos mej! Vilka härliga höstbilder du bjuder på. Som ur en annons...:O) Vad mysigt ni haft det! Ha en bra dag! Kram Mia

Mitt vita hem sa...

Men vilka fina bilder du tar. Ser ju jättemysigt ut med picknik.
Har aldrig varit hos dig förut, ska kika lite till nu, jag kommer tillbaka.
Kram Heidi

Lilla huset på prärien sa...

Jättefina bilder! Vilken toppenidé att fota henne på samma plats varje år. Det ska jag anamma!!

Kram Jenny

Hagbacken sa...

Underbara bilder Linda, och den kakan måste jag prova! Kram på dig!//Linda

Lallis - liv och leverne sa...

Men det där ÄR ju sådant som är så kul. OPch mysigt!
Och bilderna är så otroligt fina . Kram Lallis

Katta sa...

Tack så mycket för din snälla kommentar den värmde.Vilka fina bilder du tagit på er pick nick, jag gillar de bilderna du tagit på Sara med rosa vingar med de är så vackra.Kram Katta

LillaFlisan sa...

Lilla Söta Sarah, (tänk Annie med Annalunda har också en så fantastisk söt liten Sarah)
Hon ser ut som en liten fotomodell i sina fina vita stickade kläder!


Kramis

Flisan

Mjuka sa...

Men så fint!!
kram M

Marie sa...

Så vackra bilder från eran picknik, vad duktig du är på att fotografera! Sara är så söt och vilka superfina kläder hon har! Nu blir jag också sugen på att ta med mig barnen på utflykt! Ser så mysigt ut!

Ha en bra onsdag Linda!
Kram Marie

Lilla Blanka sa...

Hej Linda!

Åh wow vilka bilder..otroligt proffsiga! Det platsar i vilket högklass-magasin som helst..underbart!

Ser ut som en drömreklambild tycker jag.

Kram
Mia

Lilla Blanka sa...

Hihi *kram* du är för go :)
Jag skriver alltid spontant det som slår mig när jag ser bilderna och här fick jag verkligen den känslan - wow vad proffigt och snyggt. Var t.om tvungen att kolla på din profil om du jobbade som reklamfotograf *hihi*

Anonym sa...

Javisst syns vi i morgon. Säg tid och plats så kommer jag :))

Kraam

Unknown sa...

Åh vilka fina bilder och så trevligt ni ser ut att ha haft det!! Kram Petra

Frida sa...

Hej vännen!
Jag har fått praktik på en högstadieskola på textilen. Det känns som om jag kommer trivas där så det är skönt. Hoppas allt är bra med dig!
Kram Frida

Anonym sa...

Men jisses så mysigt ni ser ut att ha haft! Underbara bilder :)

Madeleine Berglund sa...

Hej hopp! Det är första gången jag är här och besöker din blogg. Vilka vackra höstbilder du tagit. De ger en romantisk höstkänsla. I din sidospalt har du en bild på en vit spegel under rubriken "Spegel på väggen där". Jag är ute efter en sådan vit spegel. Var har du köpt din? Ha de bra! Kram Madeleine

Vit Spets sa...

Så mysigt Ni verkar ha det i höstlöven... varm choklad är alltid gott att dricka!
Tack för titten - återkommer...
//Siv

Unknown sa...

Hej hopp!!

Underbart väder....mysigt fika..ljuvlig flicka!!

Ha en underbar helg! Lev, njut å va gla..tralla lla la..

kram Malin

Unknown sa...

Hej Hopp!!

Hon hade ett vykort som hon lämnade in på*flugger färg* i Ljungby!! Kolla gärna med henne på hennes blogg!! www.fyravindar.blogspot.com

Ha det mysigt! kramar Malin

Sjöboden sa...

Kakrapport:

Just i detta nu sitter jag och smaskar på kakan du tipsade om. Supergooood!! Och så lätt att variera. Kanske lite saffran till jul? och vispgrädde med hackade jordgubbar till sommaren?
:-D

Tack för tipset
Kraaaaam

Johanna by hand sa...

Hej! letade efter chabby chic på google och fann din underbara blogg, jag stannade ett tag men fastnade här, jag älskar din blogg och speciellt dina underbart fina bilder. Det jag älskar nästan mest i livet är hösten, underbara bilder du tagit här. Jag längtar enormt mycket till den nu. Ha det bra och fortsätt blogga precis som du gör, i love it !!
/Johanna i skåneland