Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

måndag 8 december 2008

Bambi flyttar in..& award

Nu ni kära vänner, mina bloggisar... Jag har fallit för denna ursöta lite Kitschigt Bambi familj... Nu pryder den mitt damskrivbord så fint.. Ni må tro att jag både fått ris och ros bland mina vänner... Okey dom va inte så billiga men men visst e dom söta... En liten tös här hemma är helt kär i dom.... Och jag *Ler*



Och man kan ju inte bli gladare när någon skriver - du har något att hämta hos mig... Jag blir som ett barn på julafton... skyndar dit... Och jag har fått en så fiiiin Award av Susanne med den otroligt inspererande och fina bloggen Tidsmästarinnan.... Tusen tack vännen så glad jag blir....
Nu vill jag ge den vidare......

Min vän Lena, som jag gärna byter tankar och idér med... Tack för ditt stöd och omtanke... Hon har den fina bloggen La Fleur Blanc

Och Anna med bloggen Levinda kan man annat än att vilja ha allt hon skapar, jag tror dessutom hon är klonad... jag förstår inte hur hon hinner med... *Ler*

Sist men inte minst Sussie med den urfina bloggen Snow white Sussie ... Hennes hem är underbart... Kika in där...




KRAM LINDA




22 kommentarer:

Viola sa...

Hej Linda, jag hade fallit pladask för dessa sötnosar oxå, helt ljuvliga och ett stort grattis, den ska du ha!!KRAM

Jenny Oak Fae sa...

HIMMEL så söta!!! Var har du köpt dem..?

Själv är jag också frestad att köpa en vacker isbjörn jag såg i en butik...

Kram, Jenny

<3

Frida sa...

Hej Linda! Dem är ju jättesöta, grattis till din utmärkelse den är du så värd!
Kram Frida

Anonym sa...

Hej! Hjälp mig! Gå in på www.sellsve.nu och tipsa av allt ni är värda!

Anonym sa...

Hej

Vilken fin blogg du har!
La till dig på Bloggkoll så att jag kan besöka dig ofta.

Åsa

Katta sa...

De är ju ursöta de rådjuren, skulle med vilja ha.Grattis till awarden, kram Katta

Inspiration i vitt sa...

Hej Linda, du är otroligt duktig att få till saker och ting. Din adventskalender och allt fint pynt i fönster och överallt är så vackert att titta på.
Din lilla bambi familj är så söt och jag förstår att din lilla flicka tycker om dom.
Kram på dig/Ingela.

Anonym sa...

Åh! Skulle precis krypa i kojen, ville bara kika in på bloggen och se hur många kommentarer som fanns där.

Vilken lycka att ha fått en award av dig. Tack snälla söta, jag blir såå glad, den värmer lite extra just nu...

Vilken söt liten familj du har på ditt skåp. Vem kan annat än smälta när det gäller bambi, jag har alltid vari kär i dem och senast idag när jag var ute med voovven såg vi två stycken som bara stod helt stilla oc tittade på oss med sina otroligt vackra ögon.

Jag messar dig i morgon

Tusen kramar
Lena

Jenny Oak Fae sa...

Du glömde berätta var du köpte dem..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Lilla huset på prärien sa...

Hej Linda!
Vilka underbart söta små bambisar du har där på din byrå. De är alldeles bedårande!
Och stort grattis till din utmärkelse - den är du väl värd!
Kram Jenny

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Grattis grattis!

Till din award...den är du mer än värd.

Jag föll pladask för din lilla bambifamilj...bara såå söt.

det går jättebra att beställa soldater.jag tar 80 kr st eller 2 för 150kr inkl frakt.
Bara att mejla1

Kramizz Nilla

Vit Spets sa...

God morgon!
Grattis till Din utmärkelse! Jag älskar oxå Din bambifamilj :)

Ja här hemma är det såååå himla härligt med all denna snö - normalt brukar det ligga så här mycket först i Januari, men för mig gör det inget - jag ääääälskar snön & gillar att vara ute & skotta, helst tidigt på morgonen :)

Hoppas Du får en härlig dag
//Siv

Anonym sa...

åååh vilka söta bambisar, vart hittade du dem??

ska in på blocket ock kika på zinktunnorna på en gång :)

stor kram sara

Vitt och nött sa...

grattis till din award!! den ä du värd!

dom va ju jättesöta!! Förstår att ni ä kära där hemma :)

ha de gott!
kram!

Emma sa...

Hejsan, kolla din mail, har gjort något till dej.

ha en bra vecka, å hoppas att jag itne gjort något dumt!

Emma

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

GULLIGA gulliga LINDA!
Tack för det du skrev i min kommentar de va såå sött "ja har en sak till Dig" ja blev så GLA det värmde till i Hjärtat.. pussokram Gulliga ska lägga ut ett nytt inlägg då ska ja skriva om dig.. ha en kanon dag snowwhite-sussie

LillaFlisan sa...

Grattis till awarden!!!
du är såå värd den!

Dina Bambisar är helt otroligt bedårande!!!!


Kram


Flisan

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad kul att du fått awarden! Du är den klart värd!!

Kram Annica

♥ Fyra årstider sa...

Vilka söta bambi förstår att du tycker om dem.
Kram Lotta

Marie sa...

Bambifamiljen är helt underbar, sååå söta! Förstår om både du och Sara är kära i dem!!!!

Kram Marie

Ps. Grattis till utmärkelsen!

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen
Visst funkar det med att du lånar min bild på lotta grisen, har en fråga tillbaka om det går bra att jag länkar dig?
Ha en mysig vecka.
Kramis Tess

Nostalgia & Kuriosa sa...

Hej. Dom är jättesöta. Tycker om din blogg. hoppas att du vill vara med på min utlottning och också tipsa andra om den..
Mvh Harriet