Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 19 september 2009

Härliga höst..

Åhhh va man bara njuter...
I går va de en tjej som blev sju år, min goaste Sara.. Jag blev bjuden till hennes pappa på Tacos och tårta.... Men jag blir lite förbryllad över dotras önskelista.. En spark, löshår, High school musical biljeter på göta lejon och sen en bebis docka som kan kissa... Är de så här med sjuåringar, kluvet?? Hur som helst så fick hon de och blev såå glad.. Men jag funderar... Så stor men ändå så liten...


Min stol har jag målat om nu och köpt ett fint överdrag till från Ambiance... Så skön att sitta på vid skrivbordet...


Min goaste busunge...


Kram kram Linda

5 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Åh vilken söt liten tjej du har!! Hon är helt ljuvligt bedårande :)

Kram Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Vilken söt tös du har !!!!!Vilka fina paket hon fick.Ja huvudsaken är ju att dom blir glada.Vad fin bricka med ljus och blomma.Vad fin stol.Ha en mysig kväll kramizar ~~~~RITA~~~~.

♥ Fyra årstider sa...

Hon är så söt din flicka. Grattis till henne.
Kram Lotta

Tulipa sa...

Hej!
Vilken sötnos!!!
Sån tur att hon fick allt hon ville...då var dagen lyckad!

Trevlig söndag!
Kram Mariette

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll Linda,
fin din stol m sitsöverdraget.. grattis till din söta dotter... kram sussie