Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 12 september 2009

Vintage by fé..

Tick tack Tiden går...
I går va jag förbi Lina med bloggen/nätbutiken Cést la vie och hämtade min klocka (Hanna Vintage by fé) som jag beställt och Jeanne d arc magasinet nr3 som jag missat, och i september kommer ju även nr5.... Tack Lina jag gillar klocka såå mycke, och vilken trevlig go tjej du är.. Hennes hus är så sött med en härligt uppvuxen trädgård där Sara nog hade velat stanna kvar..






Önskar er alla en härlig höst helg..

Kraam kram Linda

18 kommentarer:

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åh så fin klockan är. Vad roligt att du tyckte om den. Jättekul att se er, din dotter var så tuff i sin coola outfit.

Jasså ni ser på film ikväll :) Själv kikar jag på Micke Persbrandt, en läckerbit tyckte jag innan jag upptäckte Mads Mikkelsen, haha, i "Här är dittt liv" samtidigt som mitt favoritprogram Mitt nya liv i Skottland spelas in (vadå TVstyrd?) på 2an. Det är skitbra!! Om en snubbe som lämnar citylivet för total enslighet vid havet. Kul att se hur han skapar nya vänner och vilken vänskap och närhet det är på landsbygden.

kram till er!
Lina

Hem och Lycka sa...

De där klockorna är jättefina!

kram Mia

Anonym sa...

Hej!
Vilket fint ur! Verkligen vackert =)
Kram

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

wow...så läcker klocka!

blir till att gå på klock jakt nu då...hihihii..

gillar även dina tofflor & mamelucker...

Kramizz Nilla

Frida sa...

Hej vännen!
Åh vilken snygg klocka du har köpt. En sådan skulle jag med kunna tänka mig.
Hoppas du får en härlig söndag!
Kram Frida

hemma hos lilla mej sa...

Vilken läcker klocka du har köpt.Hoppas att du fär en mysig söndag kramizar ~~~~RITA~~~~

Hanna sa...

vacker klocka.
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken härligt fin klocka du köpt. Och praktiskt är det ju också, samtidigt som det är ett vackert smycke.
Ha en bra kväll
Kramisar
AnnaMaria

Hagbacken sa...

Hej Linda! Visst är klockan fin, jag har en jag med fast en annan urtavla :)

Kul att du bloggar på igen, det var längesedan jag var in hit nu!

Kram Linda

Marie sa...

De där klockorna är så fina! Hoppas jag får en när jag fyller år längre fram i höst.

Har också den där klänningen från KappAhl som du visade i ditt förra inlägg, gillar den jättemycket!

Ha en bra vecka Linda!
Kram Marie

Inredningsfrun sa...

Vilken söt blogg jag hamnade på!!! tack för titten och de vackra bilderna!!

kram från en bloggare till en annan :-)

// Inredningsfrun

Inspiration i vitt sa...

Vilken otroligt vacker klocka, den pryder din hals såå fint.
Kram på dig/Ingela.

LOPPISLIV sa...

Ohhh en sån vacker klocka, en sån vill jag med ha. Tycker de ser sååå vackra ut att hänga som ett halsband så där- Måste önska mig en sån av maken nu när jag fyller år i höst :-) Underbara kläder du visade upp i inlägget innan- Klänningen från Kapp-Ahl och de supersöta rosa sockorna, för att inte tala om mammeluckerna, helt ljuvliga med spetsen på. Nu blir jag sugen på att handla lite nya kläder också...hihi... Ha det gott Linda. Kraaam Paula

Madame Petite sa...

Klockorna från Vintage by fé är och förblir en riktig favorit... de är så härliga! Ur-snygga rent ut sagt! :)

Hoppas allt är bra med dig... det var länge sen jag såg dig.

Kramar från Jenny

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

VIlken jättefin klocka! Den kan du njuta av länge...
Kram
Marie

Floras Kulle sa...

IIIHHH, vad fin den är!
Jag är på G att köpa in sådana till butiken... Känns ju som ett rätt val, när jag ser hur fin den modellen är på dina bilder!

Kram//Annette

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där Linda, gud vilken snygg klocka, en sådan skulle jag med vilja ha OCH de där virkade tygrosorna, var fann du dem!! Tofflorna och mameluckerna var ju helt bedårande!!

Hösthälsn ffr Nordingården ( fd Guldkant på Livet)

Katta sa...

Men å vad den är fiin!! Stooort grattis till Sara idag! Och stor kram till dej med, önskar dej en bra helg, kram Katta