Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 30 september 2009

Elvis på cirkus..

Åhhh så bra den var, mycke humor och den gick rätt in i hjärtat..
Min snälla chef bjöd mig och fyra kollegor på denna tillställning, som en liten bonus för ett extra jobb vi gjort..


Bild lånad från Glada Hudiks-teaterns hemsida

Teater Musikalen bygger på Elvis Presleys liv.. Allt framförs av Glada hudikteatern, en teatergrupp där utvecklingsstörda och normalstörda arbetar tillsammans..

Åhhh burr nu har kylan kommit till sthlm, men de är fortfarande sol...
Kraaam alla i höstvädret..

8 kommentarer:

Viveka i Bläckhornet sa...

Så himla gulligt att premiera er sådär.
Låter som en toppen chef.

Kram Viveka

hemma hos lilla mej sa...

Vad gulligt av din chef.Låter som en kanonchef.Ha en mysig kväll kramizar ~~~~RITA~~~~.

Anonym sa...

Vilken bonus! UÄnderbart att bli bekräftad såå av sin chef, i den branschen som du är i är det inte alltid så vanligt att man blir det

Kra på dig
Lena

LOPPISLIV sa...

Hej Linda! Vad härligt att få bli lite uppskattad ibland, sånt lever man länge på, och teater musicaler är ju så roligt att få gå på. Brrr ja, det är kallt och ruggit även här i blekinge nu, hösten har kommit med besked. Hur går det med köket, ser fram emot bilder därifrån. Vilken toppen bra idé att använda gamla bord till bänkskivor, och grå luckor till låter jättefint. Ha det bra nu i kylan :-) Kraaaam Paula

Katta sa...

Den där föreställningen har jag bara hört gott om. Evensens och de andra antikaffärerna runt Odenplan kan vi ju "göra" nån gång finns en massa shabby chict och annat fint där att inspireras av eller köpa det är rätt skönt med de lite lugnare delarna av stan som inte ligger mitt i smeten med.Kram Katta

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Det var ju snällt av chefen! Alltid roligt och gå på teatern!
Ja, det är kallt här nu så det blir att plocka fram varma kläder!

Ha en gosig helg!
Kramar Elin

Inspiration i vitt sa...

Vilken bra chef du har som berömmer er på det sättet, då kan man ta i lite extra på jobbet om det uppskattas så.
Kram på dig/Ingela,

Anonym sa...

Det är den bästa musikal jag sett å killen älskar den oxå. / Camilla