Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 8 september 2009

I´m back...



Ja nu är man tillbaka i vardags lunket brukar man ju skriva.. Men jag tycker samtidigt att de är skönt med rutiner och så trivs jag så bra i min lya.. Jag hade en enorm saknad efter Sara denna vecka så klart, fast jag har henne annars varannan vecka så kändes avståndet mella Tunisien och Sverige enormt.... Vilket härligt gäng jag jobbar med våra underbara boende på gruppbostaden som va med... Under en sådan resa kommer man varandra närmre och har mer tid för olika små samtal... Jag hittade inget att köpa så endast 60 kr brände jag där nere hi hi... Denna vattenflaska och handen som hänger på är ju ett måste som suverni, jag samlar sand från alla resmål ....
Kraaam kram alla goingar

14 kommentarer:

Johanna by hand sa...

Hej! skulle bara säga att jag kände igen flaskan ifrån när jag var i Tunisien och så läste jag att du också varit där nyss. Jag tog OCKSÅ sand ifrån Sahara öknen :) vilket samanträffande. welcome home kram

Lina ♥ C´est la vie sa...

Hej Linda, vad kul då hörs vi av. Jag visste inte du har egen lya och har Sara varannan vecka. Vi har mkt att prata om, stor kram Lina

Lavendel & Romantik sa...

Hej klart att det måste va tungt att inte ses hela tiden...Men man vänjer sig kanske....Ha det så bra nu Kram/Majsan

Ann-Catrin sa...

Härligt det lät..
välkommen hem!

kramar
A-C

Nyanser av vitt sa...

Hej och välkommen tillbaka. Håller fullständigt med dig om att det är skönt att komma in i rutinerigen efter att man varit borta.
kram Agneta

Hanna sa...

Tack för titten.
Hanna

LillaFlisan sa...

Välkommen hem!

Kram

Flisan

hemma hos lilla mej sa...

VÄLKOMMEM HEM.Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Ofelias Hus sa...

Härligt att få fara iväg en vecka så där...och med jobbet, lyxigt!!

Förstår att du saknade Sara, man vill ju helst ha dem runt sig hela tiden....

Kram,
Anette

Viola sa...

Verkar ha varit en underbar jobbresa...vad härligt att trivas så med sitt jobb...förstår att du längtade efter den där lilla goa tjejen,... kramen

Katta sa...

en det blev ju jättefint med flaskan och sanden. Gillar det fina fotot på blomman och koppen med.ja då syns vi snart då, kram så länge. Katta

Hannis sa...

Hej!
Välkommen hem!
Jag är en av dom som smyger runt här men inte lämnar kommentar...
Tycker om myset i din blogg!
Och dina bilder.

Jag blev hutlöst förälskade i ditt månbord när jag såg det!

Ha en fin dag/
Kram Hannis

Nyanser av vitt sa...

Hej igen och tack för fint beröm hos mig. Tyvärr har jag bara en fårtallrik men mamma har 6 st :O)
Kramis

Katta sa...

God morgon vännen! Tack för igår det var en trevlig lunch och shoppingtur. Hoppas allt gick bra med simmningen.Kikade under mitt vita fat med silverkant idag när jag diskade det och såg att det var från IB Laursen om det kan vara till nån hjälp ifall du letar ett.Annars var ju det svarta våningsfatet en riktig pärla. Kram Katta