Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 11 september 2009

Höst mys...

Hej alla goingar..

Säger bara vilken härlig höst vi har, riktig skön sensommarvärme.. Och sol som man suger in och lagrar som bateri för vintern... Jag verkligen älskar våra alla fyra årstider men när hösten är så här är de helt klart en favorit årstid.. Och så många i min familj fyller just år på hösten, Sara och jag i denna månad... Va på en liten shoppingtur på stan med goaste Katta med en härligt inspirerande blogg Rost och rosor.. Va trevligt vi hade och åt så god Lunch på Hurry Curry..



Jag köpte dessa rara virkade blommor i olika färger att variera på mössorna kragar och kläder med i höst/vinter.... Klänningen köpte jag för några veckor sen på Kappahl, lite odd molly över den och är en klar favorit...


Japp denna vecka har jag intagit detta läge i soffan, som jag väldigt sällan gör.. Jag är inte sjuk bara lite slut och de är så skönt att va hemma denna härliga vecka.. När man gör en resa med jobb kopplar man inte av helt och de va välbehövligt att få bara va hemma.. Fast sen blir de ju att man planerar in saker iaf... Här har jag på mig mina ursöta mamelucker från Noa Noa som jag köpt på Madame petite i våras...







Avslutar med härliga höst färger från Hötorget...
Kraaam kram Linda



11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Visst är det mysigt nu.Hötorget bara vill HHHHHHHHHHaaaa.Finns så mycket nice.vad gulliga små virkade rosor.Jag träffade okså Pia Och Christa igår från bloggen .Ja det är kul.Skönt med dagar att bara vara....Ha nu en mysig fredag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

Tulipa sa...

Vilka söööta rosor!!
Hade gärna haft en sån på mössan i vinter!
Och mammeluckorna...vad fina!! Helt underbara!

Trevlig helg!
Kram Mariette

Frida sa...

Hej vännen!
Roligt att du är tillbaks igen :) Vilka fina små rosor, söta mamelucker du har.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

LIVS LYST sa...

Så koselige blomster! Jeg har også laget slike. Har dem på sofaputene jeg ;O)

Ha en fin helg!
Hilsen Liv

Vintage sa...

Tack för bild på hötorget! vad jag längtar dit.... Kram Susanne

Anonym sa...

Oj vilka mysiga sockar! Skulle verkligen vilja ha såna! Kram

lottens vita och gröna sa...

hej sötis sååååå söta mammelucker och tossar du har, klänningen ser helt ljuvlig ut, vacker färg!!! vilken kanon idé med rosorna!
ha en härlig helg linda!
varmkram lotten

♥ Fyra årstider sa...

Vilka fina kläder du har skaffat dig . Hötorget dit skulle jag vilja kunna komma lite oftare..men jag bor ju i skogen:-)
Kram Lotta

Katta sa...

Vad fina de ser ut rosorna mot mössorna så där, får nog ge mig iväg och köpa några med de är ju väldigt andvändbara.Mameluckerna och tofflorna du har på dej är jättesöta, hoppas du kan slappa i dem i helgen och vila dej lite. Ha en skön helg, kram Katta

Vintage sa...

Ang Sifon.Vet inte om den går att skicka som brev och då kostar det ca 82 kr om det blir mer kan man välja bussgods för samma pris som brev Mitt svar ca 80 kr Kram Susanne

Lina ♥ C´est la vie sa...

Vilka jätterara blommor, VILL HA! :) Älskar den där tunikan/blusen.
Kul att träffa dig igår, hoppas vi snart ses igen.
Varm höstkram nerifrån Grödingevägen :)
Lina