Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

torsdag 19 juni 2008

Ett annorlunda Land

GLAD MIDSOMMAR ÖNSKAR JAG ALLA...

De bli gotland i helgen, vi vänta till sista minut med att boka och alla mysiga skärgårdsställen vart fullbokade... Men jag ser fram mot att åka till Gotland, Sara med då vi ska bo vid Kneippbyn med massa barn och dans. Dom har midsommarfirande med mat och midsommarstång..

Hoppas på en rundtur med besök på någon loppis,botanska trädgårdarna och raukarna, fårö med fina pitoreska fiskebodar och mysiga restaurang besök med härliga kullerstenar utanför.. Och självklart någon av de kilometer långa vita/ steniga stränder..

KRAM LINDA

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va härligt det låter, hoppas du får det mysigt på Gotland :)

Själv har jag aldrig varit där men nån gång i livet ska det väl bli av hoppas jag!

Trevlig midsommar!

Anonym sa...

Heej!

Vilken jädra tur att du är kvinna du ;))

Gotland borde bli perfekt. Det dåliga vädret brukar ju alltid blåsa därifrån, har läst någonstans att det är ett av de solsäkraste ställena i vårt avlånga land.

Om inte annat finns det verkligen mycket för en inrednings o trädgårdsintresserad typ som du. Sedan blir det väl bra för lilltjejen med en massa andra barn som kan underhålla henne :))

På mitt jobb så turas vi om så i princip blir det varannan ledig o varannan jobba och jag var ledig förra året.....

Jag hoppas att de flesta gör som du åker bort gärna till enö som det är svårt att ta sig till akuten ifrån, för då kommer bara de som verkligen behöver komma, annars har vi alltid ett gäng som tycker såå synd om sig själva, de är för det mesta inte kvinnor om du förstår vad jag menar.

Ledig är jag dock i morgon på dagen men det blir ju tyvärr ingen nubbe då....

Vi bor idylliskt med stora ängar runt husen och just vår äng är midsommarängen, där reser man stången, dansar, har tävlingar för barnen och verkligen alla som bor i nejden kommer dit med picknick korgar, såå mysigt! Alla man känner är där och man bara vimlar omkring och pratar, sånt gillar jag

Oj vad långt det blev...

Men... krya på dig, njut av Gotland (lite för mig med) och ha det mysigt nu så syns o hörs vi....

Räknar med en mysig Gotlandsbild i nästa inlägg då;)

KramizaR

L

Marie sa...

Ha en riktigt underbar midsommarhelg på Gotland!
Kram Marie

Frida sa...

Hej Linda!
Vad mysigt det låter med Gotland. Hoppas du och din dotter får en härlig midsommar.
Kramar Frida

Hagbacken sa...

Åh vad härligt...blir allt lite smått avis!

Hoppas ni får det jättebra!

Kram Linda

Sött och sunt sa...

Hejsan Linda! Du har vunnit utlottningen av en hjärta och en tvål på min blogg Sött och Sunt!! Grattis!! Hoppas du har det toppen på Gotland. Mejla din adress till mig på Heffafia@yahoo.se så skickar jag paketet hem till dig.

Kram Sofia

Från A till O med Jenny sa...

Hoppas ni hade det kul på Gotland och att förkylningen gett med sig
Ha en bra dag
Kram Jenny

Hagbacken sa...

Tack för det, du är tillbaka? Hoppas ni haft det bra då...det kanske kommer ett inlägg m lite info!

Kram Linda

MiaMaria sa...

Hej!

Hoppas ni haft det gott i midsommar.

HA´en bra vecka!
Må så gott!
MiamAria

Sjöboden sa...

Ja vad härligt med Gotland... inte varit där sedan jag var liten... vill se massa bilder nu!

:-)
kram C

Lilla Blanka sa...

Hej Linda!

Tack för besöket hos mig! *kram*

Åh...bara namnet Gotland för mig att rysa...längtar dit såå mycket..jag skulle så gärna vilja åka dit i sommar men jag vet inte om det är möjligt...

Ha det så jättebra!
Kram
Mia

Hagbacken sa...

Kom å hämta ngt hos mig...kramizzz