Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 3 juni 2008

Om ett hjärta



Till alla hjärtans dag köpte jag ett likadant berlock hjärta till mig och lilla S. Jag sa att vi kan pussa i varandras, så när vi håller handen på hjärtat vet vi att de är en puss där inne. När jag lämnade S på dagis sa fröken åhh vilket fint halsband du har får man titta i den...
Neeej utbrast S mammas puss försvinner ju då.... Jag bara smälte då... underbart...








Ock ett besök på årstiden!!!





















Så ljuvligt och rogivande i denna favorit butik


Och så köpte jag med lite blommor hem från Hötorgets torghandel

kram linda

16 kommentarer:

Anonym sa...

Hej och välkommen till bloggvärlden! Vilka underbara fynd från Myrorna! Själv ska jag på loppis imorgon:-)
Kram Sussie (Granne med Selma)

Anonym sa...

Njuter av att titta o läsa din blogg. Underbart med berlocken!Inser att jag måste ta mig till årstiden nån dag på min lunch..:)
kram matilda

Frida sa...

Hej!
Vilket fint halsband. Härliga bilder i från årstiden. Dit skulle jag vilja åka.
Hoppas du har det bra i värmen!
Kram Frida

Anonym sa...

Vilken solskenshistoria om dig o lilla dottern.

Själv har min äldsta dotter fyllt 21 år i dagarna och fick ett halsband från inredningsgalen.blogspot.com

hon blev så glad, de är verkligen jättefina hennes halsband o lilla mamma kände att fasen vad stor hon har blivit......

Årstiden är verkligen en oas, var där förra veckan, jag kommer snart ha ett inlägg om årstiden nu o hur det var för femton år sedan, håll utkik

Kram Lena

Marie sa...

Så gulligt sagt av dottern! Jättefint halsband!
Kul att få se bilder från Årstiden, det är flera år sedan jag var där! Härlig bukett med blommor du köpte, riktigt somrig!

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Marie

Lilla Eken sa...

Åh nej... nu kom jag på att jag inte är hemma i Stockholm när mina pioner blommar. :-(
Måste ringa maken och be honom plocka med sig en bukett när han kommer hit till helgen.
Vilken riktig doftbukett du fått tag på, underbar!
Ha en bra fortsättning på veckan. :-)

Hagbacken sa...

Åh vad härligt med din dotter...förstår att du blev varm inombords!

Fina bilder du visar, man blir lite smått köp-sugen!!

Kram Linda

Crazy and Daisy sa...

Välkommen!!Vad roligt med en till inspirerande blogg. Jag började blogga i april och är ny på detta med.

Jag förstår att hjärtat bara smälte,vilken gosing till dotter du har.

Kram/ Marie-Louise

På min gatan i stan sa...

Åhh...vilken butik!!! Där hade man ju kunnat shoppa lite! :-)

Vacker bukett du köpte med dig hem!

Kram Martina

Frida sa...

Tack så mycket!
Jag har skickat ett mail till dig nu.Du får höra av dig om du får prolblem!
Kram Frida

Annaewa sa...

Hej, vilken fin historia om hjärtat!! Och vilken otroligt fin blogg, skulle väldigt gärna vilja lägga den som favoriter, om jag får! Ha det jättemysigt i helgen! hälsningar annaewa!

Anonym sa...

Men åh vilken söt kommentar av din dotter...urgulligt!

Vilken fin blogg du har, hit kommer jag fler gggr!!

kram!

Lilla Blanka sa...

Hej och Välkommen till bloggvärlden!
Tack för titten inne hos mig också :)

Vad fina bilder..Årstiden är underbar!!!

Gillar ditt vita skrivbord jättremycket, precis ett sånt som jag är på jakt efter :)

Kram
Mia

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja oj skulle vi gå förbi den där butiken så tror jag maken skulle kasta sig för dörren så jag inte skulle komma in där =)

Ska fortsätta kika runt hos dig!

Kram Anita

Gårdsromantik sa...

Så kul med en ny bloggerska !

Klart pussen måste vara kvar - inte kan ju fröken ta den.

Kram Maud

Anonym sa...

Hej Linda!

Jätte fina bilder.

Vilken guillig idé med halsbandet, och Saras ovilja att släppa ut pussen...

Kram Pernilla