Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

lördag 28 juni 2008

Disken


Min disk brukar inte vara så här fin, men i går hade jag lite fika besök och när jag hade diskat såg de så fint ut... och en jättesöt choklad kaka med rosor, vist är den jättesöt.. undrar när suget sätter i och om jag vill öppna den då.. karnske inte alls god, bäst att låta den va.. *Ler*

Ock så vill jag tacka en sån go bloggerska för en till utmärkelse.. Annaewa med den jätte fina bloggen Fin i kanten Hon har helt underbara bilder och inlägg... TACK !!
Denna gång vill jag ge vidare till dom som ännu inte motagit den, för alla som bloggar har en vilja att skapa, förmedla och inspirera de ska få uppskattning.... Den finns att ta i ett litet tidigare inlägg..






KRAM LINDA

26 kommentarer:

På min gatan i stan sa...

Ja det var en fin disk det! :-)

Kram!

Anonym sa...

Åh så fint du diskat. Jag har fint diskställ men det ser nog aldrig så där mysigt ut, vissa kan då få till det :))

Have a nice lördag vännen
Kramelikram
L

tinginneoute sa...

Fint diskat. Annat än vad man själv gör. Det blir en handuk på bänken,sen får det stå och rinna av där *ler*
Ha en trevlig helg

hemtrevnad marie sa...

Tänk att disk kan va så fin!!
Chokladkakan var ju helt ljuvlig!!
Var har du hittat den??
Du måste berätta hur den smakade OM du smakar på den?!:)

hemtrevnad marie sa...

Bara jag igen, hihi!.....
glömde ju önska dig och dotra di...en trevlig helg!!
kram

Lilla Blanka sa...

Kul att kunna ta fram så söta tallrikar och bjuda på fika..det blir extra mysigt då :)
Kram
Mia

Anonym sa...

Hej Linda!!!

Ja din disk såg verkligen fin ut :)

Va skoj att höra att du saknat mina inlägg söta du, jag har saknat att läsa dina med :)

Kan säga att jag suttit framför datorn nästan hela dagen idag och bara läst ikapp på allas bloggar och skrivit ikapp min egen...hihi! Har inte ens packat upp all min semester-packning än!

Vi hade en jättehärlig semestervecka, den kommer jag leva länge på!

Kram!

Anonym sa...

Ja den där loppisen i Vårby var ju inte direkt nån hit så dit åker vi inte igen! Synd att du inte hann förvarna mig, men vi hade nog likväl varit lika nyfikna på att se vad det varit för loppis så vi hade nog åkt ändå för att stilla nyfikenheten :)
Men nu vet vi som sagt.

Jasså du har vunnit ett rosa melitta porslinsfilter...hehe det lät konstigt :)

Nu ska jag nog ringa hem min sambo och säga att jag datoriserat klart och kan vara trevligt sällskap. Han tyckte jag var så tråkig som inte ville hitta på nåt idag så han drog iväg till nån kompis...hihi!

Kram!

Stina sa...

Mysigt!:-)
Kramis

Anonym sa...

Hello!

Har du sett senaste Sköna Hem? Det diskstället som finns i ett av repotegen där har jag.
Får väl visa en bild på det senare.

Jag köpte det förra året hos Lena Linderholm i Vaxholm. Jag har sett att Fridas gård o en del andra nätbutiker haft det men hittade det inte just nu när jag letade.

Hoppas allt är bra med dig, själv jobbar jag helg igen, boooring men men ....
Vi var ute tt gäng i fredags i stockholms sommar natt o det var kul.

Nu ska jag ta kaffe och sen gräva ner lite örter i min lilla örtagård jag håller på att anlägga :)

Se ya kraaaam
Ps hör av dig när du har tid att ses

Lilla Blanka sa...

Hej igen!

Japp, jag har ett bra tips om du vill gå till en jättebra stor loppis i Värnamo/High Chaparal trakten.

Kolla in www.ostregard.se det var ett jättemysigt ställe med hur mycket fint som helst!

Kram
Mia

Anonym sa...

Heej!

Jag ska bara ha en veckas semester i sommar, har ju redan varit ledig lite o sen har vi folk från Canada o USA som kommer o hälsar på.

Förmodligen ska vi till Galsgow o hälsa på folk i september.....

Annars spara pengar till att göra om altanen o till resor nästa år....

Så det blir en hemma sommar i år vilket gör att jag hoppas på varmare väder och på att jag ska hinna fixa lite i min trädgård som är rätt eftersatt.

Kul med att du fixar o lever dig in i saker, det gör jag med. Vi har typ tre flyttkartoner med utklädningsgrejer......

Såg att det blir loppis med, lite för barnen o lite för mamma va?

Ska äta o sedan till jobbet igen, tur att man jobbar med bra folk för det är så tråkigt att åka när alla andra är hemma

//L

Sjöboden sa...

Åhh lyckliga du som har de kopparna som är så vackra att det nästan gör ont!

kram C

Lilla Blanka sa...

Hej du goa!

Hihi ja det är verkligen ett unerbart ställe..nu blir jag verkligen sugen på att åka dit igen..!
Kram
Mia

Ps om du vill åka till nåt annat mysigt ställe där de även har mysigt fik så kan jag rekommendera
http://www.klockaregarden.se/

Sjöboden sa...

Hej igen :-)
Jo...ja vet... har sett dem... även kastat ett öga på prislappen.. ju...suck.
Men jag är glad ändå :-D

Frida sa...

Grattis till en till utmärkelse!
Ja det må jag säga var en fin disk. Jag har samma rosenfat, dem är helt underbara!
Hoppas du fåren trevlig vecka!
Kramar Frida

MiaMaria sa...

Grattis till din utmärkelse!

Och så vackert du har det på diskstället....

Ha´en bra vecka!
MiaMaria

Sara sa...

Hade man så fin disk skulle det vara roligt att diska :-)
Kram Sara

Mjuka sa...

Åh så fint!! Chokladkakan var ju helt bedårande!! Du får spara pappret i allafall.
kramar Malin

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Linda!
Ja du, man borde göra något åt porslinet man använder dagligen så att det skulle kännas härligt att disak och att sen se disken i diskstället...
Ditt ser så himla sött ut, med rosor i rosa... Det älskar jag verkligen!

Den där chokladkakan har jag också spanat in... Visst är den snygg! Om du mot förmodan skulle sluka den så kan du väl tala om hur den smakade!

Önskar dig en fin ny vecka!
Kram Hanna

Marie sa...

Tänk att diskat porslin kan se så vackert ut, helt ljuvlig bild! Chokladkakan var verkligen fin!

Ha en bra vecka Linda!
Kram Marie

Ann-Catrin sa...

Vilke romantisk dik..kan man säga det?.. men det ser ju så ut i allfall..
och chokladkakan ser ju urmumsig ut
kram på dig A-C

Hem och Lycka sa...

Vilken fin chokladkaka, nä, nästan så man inte vill öppna pappret.. Ja, verkligen en söt disk, kan tänka mig att det dukade bordet var fint också. kram!

Ann-Catrin sa...

Hej Linda!''vet du jag kom på nu attjag missade din utmaning...
synd!
Nu har jag lite bloggpaus.. skönt faktiskt1
Kanske du har det med nu...
Ha det gott vännen!
kramar A-C

Mollys Hus sa...

Visst är det kul att göra riktigt mysiga dukningar när man vet att gästerna uppskatter lite mys :) Jätte fin blogg!

MiaMaria sa...

Hej!

Önskar dig en härlig helg!
MiaMaria