Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 11 juni 2008

Skumbad

Jag älskar att bada skumbad, gärna med massa tända ljus och lyssna på Enya eller Sarah Brightman....
Titta inte för noga på skarvar bård och kakel, de är hemskt att bo i en hyresrätt... Men i höst/vinter kommer vi att inkvartera i en lyx... Nej just en barack va de på gården.. Herregud åtta veckor för stammbyte.. Jag har då valt ett svart vit rutigt klinkers golv och bara vitt kakel och väggar...









När jag flyttade in för fyra år sen ingick inte ens badkar, så jag köpte den största balja jag kunde hitta för Sara älskar ju också att bada... Den va stor men jag fick självklart inte plats...
Jag ringde och klaga givetvis alla borde ha rätt till ett badkar. Men nej.. Sen fick jag reda på att en granne fått ett badkar så arg som ett bi hade jag förberett ett upplägg om hur en ensam karl kan få ett men inte ett barn har rätt att bada... Men när jag ringde va de en riktigt trevlig dam som sa vi har bestämmt att dom som vill ha badkar ska få de..... Halleluja... oj vad de blev bada av...
Kram alla goa/ Linda

13 kommentarer:

Hagbacken sa...

Hej Linda! Tack för dina kommentarer! Vilka fina bilder du visar...du ska inte nämna skavankerna för då är det ingen som ser dem heller....

Skönt att du fick badkar, jag skulle inte stå ut utan! Jag badar dagligen (utan överdrift)-trots värmebölja osv...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram Linda

Stina sa...

Ser väldans fint ut med allting. Mysigt!:-) Kramis

Anonym sa...

Hej!

Va sött det ser ut, många fina bilder du visar :)

Skåpet var ju jättecharmigt, lovely!!!

Kram

MiaMaria sa...

Hej Linda!

Här har man missat en massa men nu så har jag bloggkoll på dig...

Självklart ska ni ha ett badkar och fick ett toppen!

Vilka vackra bilder från ert badrum ser så mysigt ut......

Tycker bilden på din dotter och de rosa vingarna är så vacker!

HA´det så gott!
MiaMaria

Anonym sa...

Hej!

Nu har jag legat i soffan, dragit över mig min blommiga pläd och läst tidning och kikat på tv och ätit choklad, en riktigt mysig stund :)

Ska bli spännande att se dina loppisfynd i nästa inlägg..hihi!

Frida sa...

Hej Linda!
Vilket fint badrum ni har,många fina bilder! Det var ju bra att du stod på dig så att ni också fick ert badkar.
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Frida

Frida sa...

Tack för din snälla kommentar! Blir så glad.
Kram frida

Anonym sa...

Heej!

Vad mysigt du har i badrummet, gillar alla detaljerna supermycket riktigt �gongodis :)

Jag mailar dig om fikat som jag g�rna tar med dig

Kram Lena

Anonym sa...

Hejsan Linda! Vilka vackra detaljer jag tycker att du har!!! Jätte fint, så ni tittar på hus? Så spännande. Något som däremot inte känndes så spännande var värl stambyttet, phu, stackare! Ha det gott! Kram Petra
www.metrobloggen.se/romantiskahem

"M" sa...

Hej, här har du en till, badfantast...jag å min lilla V hoppa i bubbelbadet häromdagen när det smattrade av regnet på rutorna...mysigt...ljus å blommor från trädgården att dofta...

Annaewa sa...

Hej! Jag kan inte peka ut nåt speciellt som är fint för allt,allt är fint! ha en go helg, annaewa:)

Anonym sa...

Du har blivit utmanad av mig :))
Kika in får du se
Trevlig helg
Lena

Anonym sa...

Men se där, det var inte så svårt när du väl fick kläm på det ser jag :)

Jadu, nästa fråga vet jag inte om jag kan hjälpa dig med...hmm...

Eftersom jag inte bloggar på sidan Blogspot.com utan på Blogg.se så ser det ju helt olika ut när man skriver inlägg och sånt och man kan inte heller göra samma grejer. Så här tar nog min kunskap slut angående Blogspots design och upplägg dock tror jag :(

Men du lär sig säkert det där av nån annan som bloggar på Blogspot skulle jag tro :)