Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 18 juni 2008

Prositt!!

I dubbel bemärkelse.
Vaknade i morse och känner mig förkyld, jag som aldrig är sjuk.... I förra veckan va jag på loppis och hittade lite saker, en stol till Sara... Mamma ska du måla den som shabby chic, de går bra men jag vill ha en ros också sa hon... Min vän som har den söta sidan ÖGONFRÖJD karnske får en beställning...




Lilla nallen väntar på kakor...




Ser ni tallrikshyllan, vilken färg... urch hur tänkte dom... Snart åker penseln fram och råder bot... Jag kunde inte låta bli att köpa den , fick bara betala 70 kr...




KRAM LINDA

13 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilken söt stol, väldigt charmig och jättefin har du gjort den :)

Tallrikshyllan var fin den med, men i vitt förstås :). Vanlig furufärg är väl det tristaste som finns!

Idag satte jag igång med slipningen av min träback, den som jag först målade svart och sen vit. Det blev jättebra när jag slipade fram det svarta som nötningar! Bild kommer väl sen nån gång, batteriet är slut i kameran efter att alltid gå på högvarv...hihi!

Anonym sa...

Jamen precis, vi kvinnor förstår oss nog på det här med inredning lite bättre än karlar, för som sagt så lägger de på ett flin å säger "ja det blev fint" eller ja det var ok eller nåt såntdär halvintresserat :)

Så att få feedback från alla damer här i bloggvärlden är ju jätteroligt, speciellt när man har lite samma inredningsstil också, då förstår man sig på varandra och det är såå roligt!

Va ska du göra idag då?
Kram!

Hagbacken sa...

He he,,,hallå där...fick inte riktigt ihop det..men Nu e jag med! Så nu är den din tur att vara förkyld din stackare..hoppas det är snabbt övergående!

Vilken jättefin bild på nallen i stolen...blev såå inspirerad på att göra en liknande bild..men har annat med på g..är i fototagen nu, nämligen!

Vilket fynd av tallrikshyllan....den var jättefin!

Krya på dig, kram Linda

Anonym sa...

Stackare som är förkyld i denn ljuva sommartid......

Jätterprosit till dig !

Själv är jag bara ter i går så det var lite springa upp på natten för han gick i somnen ( o det är jag verkligen inte van vid nu för tiden)
Sedan var jag uppe o skjutsade min stora dotter till Arlanda idag, hon flyger till USA den lyckans osten.....

Ja ut o resa ska man ju göra när man är frisk o har lust.

Hoppas du blir bättre så att vi kan ses nästa vecka och är du inte det så tar vi det när du blir frisk

Kram kram på dig vännen
L

Ps Nice stol jag har en likadan :))

Från A till O med Jenny sa...

Superfin stol och väldigt söt nalle, din dotter har ju verkligen god smak
Kram jenny

Ögonfröjd sa...

Hej gumman!

Vad gullig du är!!!
Fast du är ju så hilma duktig på att måla och fixa så du får nog till S stol iallafall...

Kram kram!

Soliga strålar från Linda

Gårdsromantik sa...

Vilken fin hylla - måste nog ut och spana - vill ju också ha en.

Kram Maud

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Trist med en sommarförkylning! Tur att du kan glädja dig åt nymålad stol och att tallrikshyllan snart oxå är vit:)

Kram Annica

Frida sa...

Hej!
Vilka fina saker du har hittat, söt nalle.
Hoppas du kryar på dig!
Kramar Frida

Frida sa...

Vad skönt att du har fått dina nya glasögon ooch att de verkar vara bra!
Kram

Anonym sa...

Heeej!

Bättre idag?

Kram Lena

Magdalena sa...

heia... så bra hylla du har fått. jeg maler min ikveld, fikk kake til deg på loppis for 50kr..~~~
kram, magny

Magdalena sa...

unskyld, skulle skriva; fikk make til deg...