Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 24 juni 2008

Utmärkelse


Jippi jag har fått min första utmärkelse från Linda med den jätte fina bloggen LANTLIV I LÄGENHET Hon liksom jag bor i lägenhet men älskar lantliga saker.. Tusen tack vännen vad glad jag blir... jag vill nu skicka den vidare till:

Jätte härlig blogg som får mig att längta till salta stänk på väst kusten
Gulliga Frida som tar de sötaste romantiska bilder du sett
Lena som blivit en go vän här på bloggen och visar jätte fina bilder från sitt hem och trädgård
KRAM LINDA

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Gumman!

Vad snäll du är......
Blir såå glad, så här ungefär :D :)))))

Grattis till dig som fått den utmärkelsen, du har ju såå mysig blogg, skickar den direkt tillbaka till dig (har lärt mig att man ska det, brukar annars bli så glad så jag glömmer det).

Tur att vi inte träffades idag för jag åt något konstigt igår och har legat med hinken hela dagen idag, Puh!

Då värmer det verkligen att komma in till dig.

Vad söt din kicka var i kransen på Midsommar, hoppas ni hade det åå mysigt

Höres, kramar
L

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS !!!

: )

Kram, Jenny

<3

Frida sa...

Tack så jättemycket, blir så glad. Och gratulerar till din utmärkelse!
Kramar Frida