Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 26 november 2008

Pepparkaksbak

Nämen va nu då... Jo vi har bakat, vi kunde inte hålla oss... Och efter att smakat av degen båda två så har man lite ont i magen.. *Fniss*... Sara gillar varken bullar, bakverk eller godis men pepparkakor, så hur kan man vänta...









I nästa inlägg kommer jag attvisa mitt nypyntade burspråk i köket... Med julblommor, lingonris girlanger och fattigmanssilver som jag älskar... Nu vill jag önska alla goa en härlig vecka med pynt och pyssel, och nya vackra inlägg...
KRAM LINDA & BAGARSARA

19 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Åååh...så mysigt...underbara bilder!

: )

KRAM, Jenny

<3

Lallis - liv och leverne sa...

Nämen jösses vilka fina bilder, vännen!:)
Kram !

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vad härligt det ser ut! Själv bara HATAR jag att baka pepparkakor. Barnen blir alltid osams, jag bränner kakorna och den trevliga stämningen som bara ska finnas, ja den får man leta efter!

Kram Annica

Evelina sa...

Å, vad mysigt med pepparkaksbak... jag tror minsann jag och pojkarna ska baka snart också... det är ju så gott..

Hihi, vad fiffigt med en advenskalender till vuxna... Nästan synd att äta av den, den är ju så fin att titta på...

/Evelina

Viola sa...

Vilka mysiga bilder, så rar hon är, har inga småbarn längre som vill baka pepparkakor, suck....kram

♥ Fyra årstider sa...

Din dotter skulle passa som modell för en inredningstidning. Så söt.Kram Lotta

Frida sa...

Vad mysigt ni har det. Så söt Sara är i förklädet och mössan!
Det är utlottning hos mig.
Kram Frida

Hem och Lycka sa...

Myyys, å vad härligt! Så söt hon är! kram

Anonym sa...

Vilka ljuvliga bilder på den ljuvliga Sara.

Filip tycer att hon är såå duktig som bakar själv. men hennes mamma hjälper nog till försökte jag....

Nää du ser väl själv att hon är alldeles ensam och jobbar....

Det gick inte in att det måste vara någon som tog fotona med, men han blev inte övertygad ändå. Jag tycker i alla fall att hon är jätteduktig som bakar själv!!!

Nåja han kan väl få leva i den villfarelsen

Själv har jag hela min långledighet varit sjuk. Kraftig huvudvärk och feber

Jag har jobbar första nattn i natt, det var tuungt. Ska se om jag får till ett inlägg när jag vaknar.

Må så gott vännen

Kramar Lena

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

HejLinda!
Åh tack för din gulliga kommentar hos mig... Åh din sida är ju super gullig ja länkar till dig oxå såklart..Vilken fiin kalender du gjort!!! nu ska ja kika vidare hos dig.. ha en kanon dag kramisar snowwhite-sussie

Jenny Oak Fae sa...

Tack Linda!
Jag ska nog få träffa min brorsdotter imorgon hoppas jag..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Vitt och nött sa...

åh va mysigt! vi har också bakat idag! mysigt!

ska bli kul å få se bilder på ditt burspråk!

Ha en skön kväll!
Kram!

Frida sa...

Hej vännen!
Roligt att du vill vara med i min utlottning, lycka till och tack för att du länkar.
Hoppas att du och Sara får en mysig 1:a advent!
Kram Frida

Vit Gladiolus sa...

Men duuu så ljuvliga bilder!!!
Kram

Katta sa...

Sötaste lilla bagaren! Visst är det gott med deg.Förstår att det blir svårt med bloggfika innan julen känner ju hur tiden flyger iväg. Men det är ju en bloggträff på gång efter jul ev på Ulriksdal berättar mer när jag vet mer.Ha en fin helg,kram Katta

Ann-Catrin sa...

Jag blir alldeles varm i hjärtat av dina bilder... helt fantastiska!!


kramar
A-C

Lallis - liv och leverne sa...

En fin första advent önskar jag dig.
Kram Lallis

Widénskan sa...

Åh vilka underbara bilder!!
/C

Annika Christensen sa...

Underbara bilder!! Det finast jag sett på länge. Mycket känsla i dem och söta barn förstås.
Annika