Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

söndag 30 november 2008

1:a ADVENT

Vill passa på att önska alla en trevlig 1:a advent, med mys och stök.... Här väntar ett paket på Dotra mi som kommer till mig i morgon... Längtar... Jag har väntat med adventsstjärna till hennes rum så hon får va med.... Nu ska jag sätta mig med en kopp te och njuta och inspereras av nya nr av Lantliv.... I bakgrunden hör jag Enyas nya skiva, and winter came sååå stämmningsfullt...


KRAM KRAM LINDA

15 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Ha en bra dag. Stor kram Lotta

Anonym sa...

Hej gumman!

Jag har blivit frisk och äntligen gjort ett nytt inlägg!!!!

Har haft på Enyas, El Divo och Peter Jöback med julmusik här. Jag tycker med att Enyas är underbar.

Vad mysigt att få hemm lilla Skruttan och fixa i hennes rum.

Här är det bara mys hela dagen och jag pyntar och städar lite mellan varven för ja ligger efter så mycket.

Vi får nog ta bloggträffen efter jul, hinns inte med innan helt enkelt.

Kramizar till dig

Lena

LillaFlisan sa...

Är ju så nyfiken på hur det går med trekolumnaren....

Trevlig advent!

Kram

Flisan

LillaFlisan sa...

Men Linda, jag skickade det i fredags! Har du inte fått det?

Jag skickar igen!

Kram

Flisan

LillaFlisan sa...

Nu har jag skickat mailet igen!
Skickade det till: nostalgiochrosor@yahoo.se
Kram

Flisan

Jenny Oak Fae sa...

Jag MÅSTE också köpa den skivan..!

: )

Kram & ha det GOTT!

/Jenny

<3

Frida sa...

Tack det samma min vän! Låter mysigt att lyssna på Enyas skiva. Jag håller på att baka lussebullar till kvällens glöggpremiär.
Kram Frida

Viola sa...

Vackra adventsbilder hos dig. Hoppas ni haft en mysig adventsdag. Här har precis släkten gått hem efter vår tradiotella julmiddag som alltid infaller förste advent. SÅ vi är rejält mätta efter all julmat. Titta in så du är med i butikens utlottningn utav varor. Jag firar av olika anledningar....kram VIOLA

Vitt och nött sa...

åh va mysigt du verkar ha det!
ha en skön första advent du med!
Kram!

Millas hem sa...

Hejsan!
Fin bild på paketet, och söta bilder på er flicka när hon är i full gång med pepparkaksbaket!
kram

Ett skönare liv sa...

låter inte helt fel :)
trevlig vecka
önskar nadja

MiaMaria sa...

Hej Linda!

Önskar dig också en härlig advent...

Gillar det underbara omslaget påEnyas skiva.....så vackert!!!

MiaMaria

Katta sa...

Den skivan är säkert stämingsfull och fin ska kolla om man kan lyssna nåt på you tube på den. Vilket fint paket som väntar dotra förstår att du längtar.Hoppas din första advent blev bra igår och att du får en bra December.Kram Katta

Ofelias Hus sa...

Jag förstår att du längtar efter Sara...
Vad kul för henne att ni ska pynta fint i hennes rum när hon kommer hem.
Hon är ju jättesöt när hon bakar pepparkakor, det kan du ju printa ut och skicka som julkort...
Kram och ha en härlig vecka,
Anette

Hem och Lycka sa...

Myyysigt! Förstår att du längtar efter din dotter. kram