Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 19 november 2008

Små shopping med bloggvännen

I dag har jag varit på stan med goaste Lena som har bloggen La Fleur Blanc.... Vi började dagen med att värma upp oss med lite fika, sen kila vi in på årstiden... Där hittade jag de sötaste små vita glas kulor och även julgransljus...


Jag fick jättesöta små kakformar av Lena som jag varit på jakt efter, de va som att hon viste de... Och när jag kom hem väntade de ett paket med julgrans ljushållare i brevlådan, ni kan ju tro att jag blev glad...



Inte nog med de så fick jag Lenas egna plommon marmelad, mums så gott de ska bli... Ska nog redan i helgen smaka av den, jag menar man ska väl inte spara *fniss*..


Och så jättegoa Lena hade ju en sååå söt gåva till sara de sötaste julkulor i silverglas som små bjällror/klockor... Tusen tack vännen...



KRAM LINDA


Ps. va inne och rätta till lite fel och så kom jag på att ljus i plasthållare blir de så mycke bättre sken i kakformarna ... =D

9 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härliga saker du fått!

Brickan ser så härlig ut med allt!

Kram Annica

Anonym sa...

TACK själv!

Mina praliner är ju som skådebröd här hemma.

Ååååå! Vad sööööta! Alla tjejerna slog ihop händerna av förtjusning.

Går de inte att äta? Frågade Filip.

Tja tur att man har någon här hemma som har fötterna på jorden, eller vad säger du?

Kraaam

Ps Vad snabb du var med inlägget :D

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Oj!! Här var det riktigt mycket godis för ögat!!!! De vita kulorna är ju helt bedårande! //Linda

Evelina sa...

Tittar in här för första gången, vilken mysig blogg du har jag kommer snart tillbaka igen.

/Evelina

Frida sa...

Hej Linda!
Låter som om ni har haft en trevlig dag. Vilka fina saker du fick av Lena. Plommonmarmelad låter ju väldigt gott. Blev så sugen på lussekatter nu när jag såg dem på din bild, snart dags att baka.
Kram Frida

Vitt och nött sa...

åh va fina saker du visar!! va gott me plommonmarmelad! å hemmagjord dessutom!

kram!

Hagbacken sa...

Å vad fina saker du inhandlat och fått! klart jag skulle provsmakat lite på marmeladen...

Kram Linda

Sjöboden sa...

Vad mysigt ni har haft.. och vilken givmild vän du har.

kram kram

Noll54/Eva-Karin sa...

Vilken mysdag du har haft! Med presenter och allt!,,Värmeljusen med plasthållare är fantastiska,vi säljer massor av dom!

Ha en skön helg!
Eva-Karin/noll54