Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

torsdag 6 november 2008

Vintage askar

Som ni vet så pysslar jag inte så mycke som jag skulle vilja.. Men nu tog jag tag i mina Vintage kort som jag köpte i en Antik affär i Tallin nu i sommras.. Jag har andvänt självhäftande spets, fast kanske de skulle varit riktig... Dom känns inte riktigt färdiga, ska se vad jag hittar på...


Och se va fint som kom med posten i går... Rosabandet.. Den har Nilla från underbara kalorifria bloggen Pennys house gjort..Visst är hon väl bara så pysslig, Tusen Tack.. De ligger mig varmt om hjärtat att stödja rosa bandet då jag som 20 åring redan upptäckte knölar, som så tur var visade sig vara vävnadsknutor... Men innan svar kom hann man få massor av funderingar... Se va söt den är på min vita krage..


VILL ÖNSKA ALLA SOM KIKAR IN EN HÄRLIG HÖST/VINTER VECKA MED MASSA PYSSEL KRAM LINDA

24 kommentarer:

Anonym sa...

Dina inlägg är underbara, inte tråkiga!!!!!

Jag blir lika gald varje gång som jag får kika in hos dig.

Mailar dig senare

Kramen

Anonym sa...

Jag menar att jag blir GLAD :D

Stammade bara lite på tangenterna...

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka söta tändsticksaskar du fått till!

Och Rosa bandet -bandet är ljuvligt sött!

Kram Annica

Jenny Oak Fae sa...

SÅ söta askar...och det rosa bandet var ju hur fint som helst..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Sjöboden sa...

Men vad fina!!! Ser ju köpta ut (ta det som en komplimang :-)
Rosa Bandet passar ju perfekt!

Kramiz Caroline

Veronica sa...

Underbara askar!

Kram Veronica

lottens vita och gröna sa...

kanon fina askar!
guuuuuu så söt lite poncho eller capé och med den finaste av rosa band brosch jag sett!
oh vilken ljuvlig skrivhörna, jag dånar!

varmkram lotten

Gårdsromantik sa...

Vilka underbara askar!

Kram Maud

MiaMaria sa...

Hej Linda!

Vilka underbar bilder på din skrivhörna......

Och vilka fina askar, har faktiskt också idag köpt på mig tändsticksaskar.....något ska det väl bli....

Ha´en bra helg!
MiaMaria

Lallis - liv och leverne sa...

Så himla fint, gumman:)
Kram Lallis

Frida sa...

Hej vännen!
Vilka fina tändsticksaskar. Det virkade rosabandet är så fint. Vilken tur du hade att det inte var canser. Det är en skrämmande tanke.
Kramar Frida

Inspiration i vitt sa...

Hej Linda tack för att du alltid lämnar så gulliga kommentarer.
Dina askar är underbara och lika så din varma goa sjal.
Kram på dig/Ingela.

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Vilet sött pyssel du knåpat ihop, jättefina askar :)

trevlig helg
Kram Therese

Huset på kullen sa...

Vilka fina askar. Det rosa bandet var sött.

Trevlig helg! /Linda

LillaFlisan sa...

så söta askar och rosa bandet är verkligen ett litet smycke!
Trevlig lördagskväll!

Kram

Flisan

Hagbacken sa...

Vilka underbart söta askar du fixat, och det rosa bandet är ljuvligt....

Kram Linda

Viola sa...

Askarna blev verkligen så rara och rosa bandet helt ljuvligt på plats. Hoppas helgen varit bra. Ikväll åker jag hem från London med ett par trötta ben som fått uppleva så mycket, kram VIOLA

Lavendel & Romantik sa...

Askarna så ju söta ut och det lilla rosa bandet blev ju jättesnyggt på din krage....Kram/Majsan

Lilla Blanka sa...

Hej!

Åh vad söta askarna blev..!

Ja, Nilla hon kan göra det mest fantastiska skapelser med sin virknål och garn :)

Kram
Mia

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!
Tycker dina askar är fina.
Och vilket fint rosa band du fått.Ändamålet är så viktigt att din vän borde sälja dem.De är ju mycket sötare än de i affärerna.

Ha en bra kväll
Kram viveka

LillaFlisan sa...

Kram

flisan

Frida sa...

Hej Linda!
Kikar in och önskar dig en fortsatt bra vecka, hoppas allt är bra!
Kram Frida

Anonym sa...

Hej1

Kikar bara in och sänder en hälsning.

Hoppas du har det bra i helgen, tänker på dig...

Kraaaamen

Vitt och nött sa...

åh vilket vackert rosa band! passade jättebra på din krage!

premiärtitt hos dej idag :) länkar gärna till dej från min blogg!

trevlig helg!

Kram ellen!