Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 2 december 2008

Regn i Stockholm i dag....

Nä fy vilket väder.... Jag har knåpat ihop en lingon girlang till köket och en liten krans till min Madonna.... De kanske inte ser så juligt ut men jag gillar mest vita blommor och grönt... För några dagar sen va de alldeles vitt utanför då va de mer stämning.....



Ser ni fuskspröjset? De är bara jag som har de här, jag fixa de efter sett en viss Martin i Äntligen hemma ... Känner mig nöjd i mitt burspråkskök... Och då de är en hyresrätt kan man inte göra vad som helst.... Nu är jag på jakt efter en liten kökssoffa att ha där och bulla upp med kuddar och filtar med en kopp te och tidningar... Kanske den nya Jeanne d´arc, ska bli såååå spännande...




KRAM LINDA

30 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Linda...det är SÅ vackert i ditt burspråk!!!

: )

Kram & ha det GOTT!

/Jenny

<3

Anonym sa...

Linda gumman vad mysigt!!!!

Hoppas ni hade mysigt du och dottra igår, tänkte på er.

Snön jag den kom ju när jag blev sjuk så jag hann inte njuta så mycket av den men den gav inspiration så jag fiffar och far runt här nu.

Idag har jag varit duktig och varit på gymet med. Det är psykologiskt för mig att komma igång innan nyår....pust måste verkligen tappa några kilon....

Såå fint i ditt burspråk. Jag ska till kyrkans secondhand i veckan ska jag kolla efter lakan och kakaformar till dig då?

Kraaamiz

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Linda, men du, det är ju helt fantastiskt vackert i ditt burspråk, vilken lycka att ha ett sådant och så otroligt fint du har dekoreta med madonna, krans och lyktor, många fina inlägg du har gjort, hög mysfaktor!! Advnetshälsn fr Mari.

Lallis - liv och leverne sa...

det är verkligen ett så harmoniskt och jättefint fönster du har. Tänka att fixa till med en bänk där. Perfekt!!
Kram Lallis

Hem och Lycka sa...

Myyysigt! Vad fint du gjort det i ditt burspråk! kram

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej Linda! Tack för gullig kommentar hos mig.. Men hur GULLIGT har du inte gjort i ditt köksfönster m spröjs blommor o Madonnan.. ja sitter i samma sits som du man kan ju inte göra va som helst i lägenhet.. men man för göra det bästa möjliga.. ja vill oxå ha ett Hus Torp.. ha en bra kväll kram Snowwhite-sussie

Lilla Blanka sa...

Hej Linda!

Åh vad mysigt det ser ut!

Jättefina lingongirlander, har inte sett det förut, de är supersöta!

Kram
Mia

Anonym sa...

Hoppas du får kul på julfesten i kväll

Gå in på picnik.com så kan du få "suddiga"bilder jättekul!

Kramen

Petra sa...

Tittar in och vill bara säga att du har det jätte fin blogg och hur mysigt som helst verkar du ha det hemma.

LillaFlisan sa...

ÅÅÅÅÅÅÅHHHH, vad fint!


kram

Anonym sa...

Hej...TACK...Vilken underbart vacker blogg, vilka vackra bilder du tar, så sött med den lilla dottern som bakar och dina fina fönster ...Ja ALLT!
Ha det gott!

Frida sa...

Hej Linda!
Vilket vackert fönster du har, jättesnyggt med fuskspröjs.
Här har det regenat hela dagen, riktigt tråkigt, nu längtar man efter snö.
Hoppas du får en bra decembervecka!
Kram Frida

sand mellan tårna sa...

Men det är fint!!! Är grannarna avundsjuka? hihi.... Det ser superfint ut!

Kram L

Katta sa...

Vad jättefint du har det i fönstret.Fattade inte att det var fakespröjs, fint med burspråk så. Jag tycker att de vita blommorna är de finaste till advent, madonnan blev jättefin med krans runt.Ha en bra dag, Kram Katta

Magdalena sa...

heia...
hva gjør det vel om det er regn, når det er så vackert i ditt fönster...
stor klem, magny

Tidsmästarinnan sa...

Jag vill OCKSÅ ha spröjs!
Martin är min idol... lite :-)

Oh vad fint burspråk du har, en riktig stämningshöjare. Harmoni i vitt och grönt, helt i min stil!

kram
Susanne

Jenny Oak Fae sa...

TACK!

: )

Mina grannar för mycket oväsen, bla sysslar grann-sonen med buskörning med sin moped, och grannarnas infart går alldeles tätt intill huset jag bor i...så varje gång det kommer en bil i full fart, så skakar hela huset, detta kan även ske på natten...Dessutom så har de en ilsken lösspringande labrador...

KRAM & ha en fortsatt fin vecka!

/Jenny

<3

Stina sa...

Det var ju finurligt med spröjset i förnstret, som ingen annan har.
Vi gjorde spröjs till huset. Men jag blev galen när jag skulle tvätta dem. Vi hade dem på utsidan. Nu är dessa väck.haha...Kramis

Anonym sa...

Men Linda är det sant att ni har den storleken på gran. Ja vi har inte många torg här där jag bor men hittar jag ingen får jag väl komma till ditt torg.

Jag vill med ha ett litet granskott i glasburk....

Sekatör och tårtspade?!!! :DDDD

Ja, vad gör man inte...

Måste visa din kommentar för Martin, att det minsann finns andra som jag

I kväll ska jag se på dotterns julshow, Filip är mutad med lussebulle och tablettask för att följa med, just snygg svärson du har va? ;)

Kramen

Marie sa...

Hej Linda!
Wow, så otroligt vackert du har dekorerat ditt fönster, blir alldeles lycklig av dina bilder! Tack för inspirationen!

Många kramar
Marie

Annaewa sa...

Hej Linda och tack för din kommentar!!Jag önskar dig verkligen en trevlig andra advent!!Jag har så mycket runt just nu.. hinner inte riktigt med bloggen..Du har det så mysigt med alla lyktor och hyacinter, och din dotter verkar ha det hur gott som helst!!
Ha det jättegott!Kram Annaewa

Vitt och nött sa...

va fint du har gjort det! å ja tycker verkligen det ser juligt ut! vackert!

å va duktig du ä som gjort spröjs!!

ha en skön kväll!
kram!

Stina sa...

Tack goa Linda för att du hälsar på hos mig.:-) Kram

Hagbacken sa...

Å så fint det ser ut! Visst är det underbart med spröjs..ME LIKE!!!

Kram Linda

Annika Christensen sa...

Ohh vad fint du har det i ditt fönster!
Annika

Mjuka sa...

Jättevackert!! Jag bara njuter och gissa om man längtar efter det nya magasinet
kramar Malin

Vit Spets sa...

God morgon!
Tack för kommentaren... kan dock meddela att godiset är slut (tur att det finns nya) & att det har tinat ordentligt - men än finns det snö kvar...

Så ljuvligt Du har det i bur språket... skulle själv vilja göra sådana girlanger, dock lite sent påtänkt :)

Önskar Dig en trevlig dag
//Siv

♥ Fyra årstider sa...

Ville bara kika in och önska dig en skön helg ♥. Jag kommer nog och sätter mig hos dig ser så vilsamt ut.
Kram Lotta

Anonym sa...

Vad vackert du pyntat i fönstret! Önskar dig en alldeles underbar helg & andra advent! Kram kram.

Hem och Lycka sa...

Vita hem är vi tjejer som träffats på ett forum och älskar inredning. Vi ska försöka träffas i vår, därav vår slutna blogg. kram