Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 23 december 2008

TANDFÉN

Japp Tandfén kom före Tomten, ja va lite orolig då och hade tänkt fråga tandläkaren om man tappar sin första tand så här sent.... Men nu har de skett och överlycklig Sara la den genast i ett glas vatten i fönstret... Hon tror stenhårt på tandfén, tandtroll och tomten..

Här sker ett väldigt viktigt samtal till pappa.....


NU VILL JAG BARA ÖNSKA ALLA EN RIKTIGT GOD JUL OCH VA FÖRSIKTIG MED KNÄCKEN *LER* NU SKA VI KLÄ VÅRAN GRAN VI JUST KÖPT HEM.......
KRAM KRAM ALLA ..
/LINDA

7 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Så söt...med sin lilla glugg..!

: )

GOD JUL!!!

Julkram från Jenny

<3

Mjuka sa...

Åh så ljuvlig liten Sara!!
Supermysig jul önskar jag er!!
kramar Malin

Hem och Lycka sa...

Vad mysigt att tro på tandfén! Hihi, min pappa tappade sin sista mjölktand vid 60 års ålder nu så där kan man snacka om att det var sent :-D Så är ju den nya tanden på väg upp ;-)

God jul! kram

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

God Jul till dig från mig.. julkramen snowwhite-sussie

Marie sa...

Så söt hon är Sara med sin lilla glugg!!

Önskar er en riktigt God Jul!
Kram Marie

Lallis - liv och leverne sa...

Men så söt hon är m ed gluggen:)
En Härlig Jul önskar jag dig!
Kram Lallis

♥ Fyra årstider sa...

Tandfen var besök här också för en tid sedan.
Kram Lotta