Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 5 december 2008

Gran & zink

Vill önska alla en go helg och en mysig 2:a advent...... Och tacka för alla komentarer som värmer nå så otroligt mycke...

Kunde inte låta bli.....Köpte lilla granen på vårt fina blomstertorg.. Men den ska inte kläs, möjligtvis få flytta in i köket när vi köper en stor innan jul... Jag har ställt den i en zinktunna, ser så fint ut tycker jag.... Jag har några tunnor över, så hör av dig på min mail om du vill ha en till julgranen.....



Jag måste bara tipsa om en spännande familjefilm Två tigerbröder... Vi tycker den är så bra, och passar hela familjen.... Förut va de mycke Barbie och jordgubbslisa men nu gillar Sara familjeäventyr, och då känns de mer spännande att sitta med och äta lite morotsstavar med dipp... Mummmmss....


Mamma - vad tycker du om filmen?
Sara - Den är bra, söt och spännande... Lite läskigt när dom sköt pappatiger, då blev jag lite ledsen... Och så mamma så blev jag så glad att jag nästan börja gråta att du köpte filmen...

Kan man annat än smälta....



KRAM LINDA


16 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Jag har en gammal zinkurna, ska nog ta in den för att sätta i gran. Tack för tipset.
Kram Lotta

Huset på kullen sa...

Vad fint det blev att ha granen i en zinkurna. Det är så mysigt med julgran och det luktar så gott.

Trevlig helg!

Kram Linda

Anonym sa...

hej hej :) vilken underbar blogg :) måste fråga va´d zinktunnorna skulle kosta?? om du har nån kvar?? är sååå sugen på en, har letat efter en modell jag vill ha, och denna är helt i min smak :)

stor kram sara

Frida sa...

Hej min vän!
Vad fint det blev med granen i zinkhinken. Hade gärna köpt en om jag hade haft plats med gran men det blir tyvärr för tångt på min lilla yta.
Vad mysigt det låter med filmkväll,ungar är för goa. Hoppas du och Sara också får en fin andra advent.
Kram Frida

LOPPISLIV sa...

Hej Linda! Underbar bild med granen i zinktunnan. Så du kunde inte hålla dig...hihi Precis så vill jag också ha det i jul. Fågelburen som man kan skymta bakom är superfin. En sån vill jag ju också ha...vill ha allt som du har ju :-) Kraaam Paula PS: Tackar för filmtipset, den bara måste jag se snart, verkar vara en sån där mysig film. DS!

Vitt och nött sa...

underbart gullig kommentar från din dotter!!
å tack för tipset!

va fint det blev med granen! så himla snyggt!

kram!

Anonym sa...

Japp det är en sådan gran jag vill ha. Finnsdet fler på ditt torg? Får nog ta mig dit.

Fint det blev med granen i tunnan.

Jag jobbar lördagnatt men sedan ska jag sätta fart med letande av adventsgran

Kramixar

Hem och Lycka sa...

Underbart fint med den fina granen! kram

Veronica sa...

Underbara ungar! Det är klart att man smälter.....

Kram Veronica

Viola sa...

Midnatt på landet, sitter i mörkret med tända ljus och regnet öser ner. Har en helg i skogen så skönt, har oxå tagit in en gran från tomten och satt i zinkurna jag oxå, men min är här klädd med ljushållare, tags och lite silvriga ting, så mysigt, har pyntat för den kommande storhelgen, hopps ni har en skön helg, kramis

Katta sa...

Jättefin zinkkruka med gran i.Filmen har jag aldrig hört talas om så tack för tipset.Hur mycket tar du för en sån zinktunna tycker den är jättefin. Kram Katta

Petra sa...

Det blev ju jätte fint. Önskar dig en härlig söndag.

Viveka i Bläckhornet sa...

Så underbart fint du gjirt det. Och vilket pris är det på zink tunnan?

Önskar dig en fin dag

Kram Viveka

LillaFlisan sa...

Åh, så fin!!!!

Trevlig andra advent!

Kram

Flisan

n o r d i n g å r d e n sa...

Men så vackert!!! Vilken fin zinktunna, gran och hela bilden, mmmm så smakfull! Mari.

Tidsmästarinnan sa...

Hej hej,
din gran är så fin, jag gillar verkligen de där tunnorna också!

du har något att hämta inne hos mig!

Kram
Susanne