Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

tisdag 23 december 2008

Klappat och klart

Vår gran i sin enkelhet, hittade tyvärr inget änglahår ni vet de vita på elljusen... Synd de blir så fin belysning med de...

Åsså gåttebordet.... Ni kanske rynkar på näsan och de är just vad dotra gör.. Hon ville bara ha phyllisalis, russin och kardemumma skorpor.... Så även gåttebordet i sin enkelhet... Och köper jag mer är de jag som får äta upp allt.... *Ler* Vet ju hur de slutar...

Men något som inte står där i sin enkelhet är Saras bling bling gran... Känsliga tittare/läsare bör inte scrolla ner... ja vad ska jag säga, jag gillar tomt och ganska avskalat... Men de gör inte Dotra ju mer ju finare... Glitter, rosa, guldfåglar blinkande tingeltang.... Men julen är väl till för att alla ska känna sig nöjda och glada...... Granen gör sig inte riktigt rättvis på bild.....




Nä nu alla goa bloggisar ska jag mysa in julen med glögg och pepperkaka med go mögelost, mumms......
KRAM LINDA





13 kommentarer:

Frida sa...

Hej Linda! Vilka fina granar ni har,väldigt olika varndra men det är ju det som är charmigt.
Önskaer er en riktigt God Jul!
Kram Frida

Mia sa...

Vad mycket fint. Passar på att önska dig också en riktigt mysig jul!

Kram Mia

Jenny Oak Fae sa...

Jag gillar båda granarna..!

: )

GOD JUL!!!

Julkram från Jenny

*********************

Levindas Värld sa...

Vacker gran du har och din flickas gran va jättesöt :)

Mys nu in julen ordentligt, det ska jag med ta och fortsätta med snart.

Ha nu en riktigt underbar jul, GOD JUL!!!

lottens vita och gröna sa...

oh vilken härlig bligis, min dotter skulle skrika av glädje! vilka ljuvliga pakeet du gjort, sånt betyder mkt tycker jag!
en stooooooor jukram från mig till dig linda! //lotten

Mjuka sa...

Ville önska dig en Supermyisg Jul!
Kram Malin

MiaMaria sa...

Önskar dig en fröjdefull jul............
MiaMaria

Annas Vita Hjärtan sa...

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

KRAM ANNA

Anonym sa...

Hej gumman!

Oj oj oj vad mycket det blev här hemma innan jul. Nu är det bara myyys kvar. Vi har haft det underbart den 23 o julafton. Nu har jag däremot jätteont i halsen. Men jag kan ju bara softa så det är okey.

Den 23 kommer alltid mina systrar med familjer (4 systrar) vi äter julgröt och skinkmacka. Jättemysig tradition så då har man allt klart den 22 vilket betyder att man är riktigt utvilad på julafton.

Filip fick en egen hamster igår som vi har haft ett sånt sjå med att gömma undan i tre dagar innan julafton, men oj vad han är lycklig. Den stod överst på han önskelista. Gissa vad den heter Sarah (fast det engelska uttalet av namnet) han kom på det själv, fråga mig inte vart han fått det ifrån. Jag blev såå full i skratt. Så nu har vi med en liten Sara här hemma :D

Vilka fina paket du gjort under granen. Vi hade tema i år med brunt pappen och endast brunt, röd/vitt eller grönt som dekoration.

Stora sonen var lite sur på det. Det var inte riktigt hans grej det.....

Fina bilder du visar på granar!!!! Jag har blivit helt miljöskadad efter min granjakt, jag ser potentiella granar överallt nu, till nästa år!!!!!! Martin bara suckar djuuupt :d

Inte hann jag göra något nytt inlägg innan jul heller men det gör inget för vi har haft det supermysigt.

Jag ska göra ett inlägg och visa mitt lilla fönster, håll koll, det är jättegulligt :D

Hoppas du och prensessan haft det jättemysigt och att det är Lottafilmen som rullar på hos er. Tänk att ligga och mysa med den goa grisbjörnen som Sara fått.

Vi får försöka ses när allt har dragit igång igen.

Massor av bamsekramar till er båda

Lena

Lilla huset på prärien sa...

He, he ja det är nog bäst att göra som barnen säger... lugnast så! Tyckte att din gran var jättefin och gottebordet såg gott ut :) Vårt blev lite för mycket kan jag tala om - men så fick jag ju också presentkort på Löplabbet av tomten *skrattar*

Ha riktigt sköna juldagar nu!

Kram Jenny

Viveka i Bläckhornet sa...

En skön gran för en skön flicka.
Det är klart att allas behov skall tillgodses :)
själv är jag också för det mer avskalade.

Kram Viveka

Inspiration i vitt sa...

Hej Linda, klart din prinsessa ska en prinsessgran nåt annat är otänkbart hihi.
Din gran är underbar och vilka fina paket du har.
En stor jul kram vill jag ge dig /Ingela.

Mamma C sa...

Tack för titten hos mig och jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.
Kram mamma C