Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 10 december 2008

Think Zink


Jag köpte den här fina zinkburken som man kan ha till allt möjligt, vi tänkte fylla den med pepparkakor.... Jag är otroligt glad i dag min chef gav mig fast tjänst from. Januari kan de bli bättre i denna finans kris.. Jag har haft mitt jobb i två år men inte fast.. Och som ensam mamma känns de tryggt, man fick en mer framförhållning och oron släppte... Ni kan tro att jag är GLAD.. Nu gör de inget ens att sitta i en barack i vår under stammbytet... *Ler* Då kan man också lättare planera in en resa.... Äntligen...

Och så går jag lite och väntar på en gris som ska få flytta in hos oss, den kommer från Tilda och mamma kika HÄR De ska bli ett Lotta paket med film och Bamse.....


Bilden är lånad från Tilda och Mamma..

KRAM LINDA

27 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Det är ju en helt underbar idé med Lotta-paketet!
Kram Lallis

Mamma till 4 troll sa...

Bra ide!
Men vad skådar mitt Norra Öga...Min pottstol som jag hade som barn!!! Är den redan antik??? Hjälp 35-år gammal tant..... :)

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS till att du fått fast tjänst, måste ju verkligen kännas bra & tryggt..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Anonym sa...

Åh vad roligt att du fått fast. Det skulle vi ju firat med en skogspromenad ju fniss

Zinken är helt lovely!!!!!! Älskar det.

Jag är nästan avis på att du ska ge ett så mysigt Lottapaket till Sara. Här äör tjejerna för stora för sådant

Höres

Kraaamar

Petra sa...

Stort grattis till den fasta tjänsten.
Kram

Millas hem sa...

Oj, så himla mycket fint du visar hela tiden!
Kram Camilla

Viveka i Bläckhornet sa...

Jätte GRATTIS till den fasta tjänsten! I dessa tider är det mest varsel man hör talas om.
Brorsan till den lilla nassen du beställt bor redan hos oss :)

Var har du hittat den runda zinkburken?

Kram Viveka

Vitt och nött sa...

Ååh grattis till din fasta tjänst!! måste verkligen kännas underbart!!

å älskade din zinkburk! som du själv skriver, användbar till mycket.

ha de gott!

kram!

Hemmet Är Min Borg sa...

STORT GRATTIS till de fasta jobbet, det måste kännas underbart, o jag vet vad de kostar att vara ensam mamma, mina 2 tjejer är stora nu o har egna hem, jag är jätteglad för din skul
kramiz

Mia sa...

Tror det är första gången jag hittar till din blogg men jag kommer garanterat tillbaka. Mycket härliga bilder. Läste på din sida på IKEA att du dyker också, då har vi mycket gemensamt.


Ha en trevlig kväll!
Kram Mia

lottens vita och gröna sa...

oh gumman grattis till den fasta tjänsten, den bästa av julklappar va?

vilken jättefin zinkburk!

underbar idé med bamsen i ett lottapaket, skulle bli gla själv, fniss!

varmkram lotten

A home far away sa...

Grattis till din fasta tjänst förstår att det känns bra!

Ha en fin helg och kanske fira lite:-

Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

Missa inte min tävling
kram Jenny

LillaFlisan sa...

ÅHHHHH MEN GRATTIS!!!!

Vilken härlig JULKLAPP men fast jobb!!!


Fast som sagt stambyte låter ju mindre kul!

Ska bli intressant att se hur man stylar en barack.. :-) Fast om någon ska fixa det så är det ju du som har sånt öga för det vackra!!!

Kram

Flisan

Sjöboden sa...

Jaa... den grisen e såååå söt. Vilken fin gran du fått fatt i :-)

kram C

MiaMaria sa...

Hej Linda!

Och ett STORT GRATTIS till dig och din fasta tjänst..känns tryggt för dig och din dotter....vilken underbar julklapp!

Vilken söt gris som ska flytta in.....

Hoppas att du får en bra helg!
MiaMaria

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt att du fått fast.
Grattis.
Kram Lotta

Frida sa...

Hej min vän!
Stort grattis till den fasta tjänsten förstår att det känns tryggt, speciellt i dessa tider.
Jättefin zinkskål och grisen är ju bara för söt.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Ååå GRATTIS!!!
Va trevlig med en fast tjänst =)
Hoppas på det jag också inom en snar framtid..men de ser mörkt ut..fast min chef är helt underbar, har nog aldrig träffat någon som henne tidigare, så jag är så glad för det =)

Nämen ojj så sööt liten Bamse!!!

Önskar dig en mysig helg!
Kraam från Benita

Psst Du har något att hämta hos mig...

Marie sa...

Ett stort GRATTIS till dig Linda, måste kännas underbart med fast tjänst. Vilken julklapp!

Gillar verkligen den fina zinkburken och grisen finns här hemma hos oss också!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Lilla huset på prärien sa...

Vilken gullig idé med ett Lottapaket under granen. Det kommer säkert att bli en verklig "hit" tror jag. :)

Önskar dig en riktigt mysig Lucia!

Kram Jenny

Emma sa...

Grattis till det fasta jobbet!!
Själv fick jag reda på att jag inte ska ta något för givet om en tjänst när jag kommer tillbaka från mamma ledigheten, så snopet då vi hela tiden pratat i termer som om att jag ska komma tillbaka men nu säger chefen att det har jag aldrig lovat, Skitgubbe! hi hi! Men jag får nog ett jobb sen det löser sig alltid!

Ha en mysig advent!

Frida sa...

Vill bara kika in och önska en mysig 3:e advent i morgon!
Kram Frida

Ann-Catrin sa...

Stort stort grattis till din fasta tjänst.. förstå det måste kännas tryggt nu i dessa kristider!!


Din zinkburk är ursnygg!!


kram på dig
A-C

Anonym sa...

Zink är så vackert, så fin gran du köpt, tunnan är helt bedårande...vill ha.

Anonym sa...

Hej Gumman1

Ledig något i veckan så vi kan genomföra våra planer?????

Kramen

Anonym sa...

Grattis till jobbet, vilken lycka!
Ja nu får du sitta i en barack och drömma dig bort till varmare breddgrader.

Ha en bra vecka
Kram Pernilla