Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!! välkommen 2009

Ja jag känner på mig att de nya året kommer bli ett brakår med massa roligt och spännande.. Fast jobb och resan till Thailand...De va länge sen jag kände så... Tack vare all uppmuntran och fina ord från ER bloggisar... Klarade jag en separation i höst och att Sara inte är så liten längre utan blir mer och mer oberoende av MIG... Fast hon kommer alltid så klart va min skrutta...
Nu ska jag förbereda mig för nyåret och ta ett långt skönt bad med lite skumpa & badrosor....



MÅ SÅ GOTT ALLA KRAM/ LINDA
SÅ HÖRS VI NÄSTA ÅR *BLINK*

16 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Gott Nytt År, Linda. Självklart hörs vi av nästa år. Det går nog ganska snabbt:)
Kram Lallis

Mjuka sa...

Gott nytt år kära Linda!!!Vi hörs väl snart hoppas jag.
Kram Malin

Mia sa...

Hoppas att du får en riktigt trevlig kväll.

Gott nytt år!
Kram Mia

Anonym sa...

Gott Nytt 2009!!!!!

Det kommer bli ett kanonår för dig är jag säker på.

Det är faktiskt 2009 nu. Jag sitter inne och väntar på alla raketavfyrare där ute. Vovven vill ju inte vara ensam inne så det brukar vara hon och jag.....

Bamsiga kramar

Lena

Inspiration i vitt sa...

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig kram/Ingela.

Titti underkalas-eken sa...

Gott Nytt År! Ska bli så kul att få följa din blogg detta år med! Kram Titti

Petra sa...

Det kommer absolut bli ditt år 2009. Hoppas att du hade en superbra nyår. Kram

rosenskära sa...

Du har klarat en separation med ett barn inblandat, då klarar man precis vad som helst!

Jag beundrar ditt mod och önskar dig ett riktigt egoår!

Kram/Lena

Frida sa...

Hej Linda!
God fortsättning till dig på det nya året! Inte lätt att klara av en seperation när man har barn, hoppas detta året blir lättare för dig!
Du har något att hämta hos mig!
Kram Frida

Hagbacken sa...

God fortsättning Linda! Vi håller alla tummar för att detta nya år ska bli bättre och för att vi kanske båda träffar prinsen med stort P? ;)

Kram Linda

LOPPISLIV sa...

Hej Linda och Allt Gott detta nya året 2009 önskar jag dig. Det var en söt gran du fått tag på och så fint du gjort med skumpa på silverbrickan. Har du fått tag på någon ny soffa ännu? Själv har jag ektorp från Ikea sedan 5 år och är helnöjd. Jag har den vita klädseln och den går ju att tvätta vilket är väldigt praktiskt men nu har vi soffan i vårt finrum där vi inte har tv så den klarar sig undan det värsta bara pga det. Men den finns ju även i ett underbart beige tyg också. Ha det nu så bra och Många kramar Paula

Anonym sa...

Hallå där!

jo jag trodde nog att sara inte skulle vara hemma nu. Det brukar ju vara å att man delar på helgerna. Det är alltid sååå jobbigt när de är borta speciellt om det är en speciell helg tycker jag, men lite lättare är det om man jobbar mycket eller har annat att göra........

Idag fyller min lilla skrutta 14 år!!!!!!

Vi har firat hemma och sedan har alla kusiner och mina syrror och vi här hemma varit på bio "Australia" som hon hade valt att vi skulle se på. Först var vi i Kungshallen och åt.

Martin fick vara hemma med Filip som har fått magsjukan idag (diarré) och nu när vi kom hem hade han 40 graders feber så det blev dricka och febernedsättande....

Nu ska jag ta mig ett glas vin och sticka lite och titta på ett program jag spelat in.

Tänker på dig.....

Kramaaaar

Frida sa...

Varsågod, den är du värd! Jo nyår var bra här hoppas detsamma!
Kram Frida

Noll54/Eva-Karin sa...

Det blir med säkerhet ett gott nytt år för dej! Och vi syns!

E-K/noll54

Anonym sa...

Halloj i stugan!

Kikar bara in och undras hur det mås?

Vet du att det har hänt något konstigt här.

Jag har en stooor gammal kastrull ute som jag har blommor i ibland. Den kom inte in i boden i höstas när jag fixade med utegrejerna. Det är en sådan gammal du vet som är ljusgul med en grön rand upptill, från Kockums tror jag den kommer.

I varje fall igår när jag höll på och fixade ute med att tända en lykta då får jag se att någon har planterat en minigran i den!!!!!

Jag har gått förbi den massor av gånger nu under lovet och inte märkt det. Jag har ingen aning vem som satt i den där.......

Strange!

Jag som såg en skräckfilm igår med, kunde nästan inte sova sedan :D

Men....det här måste ju vara ett snällt spöke eller vad tror du????

Kraaamen

Penseldraget sa...

hej
så fin o mysig blogg jag hittade....
jätte söt dotter du har =)
återkommer gärna
kramar pia