Välkommen till min Blogg.
Inredning i vitt, nött, gammalt och nytt. Jag har alltid en burk vit färg hemma...

fredag 26 december 2008

Han va här...

I år stannade tomten på vårat tak....
Sara blev jätterädd, men när han hade lämnat oss sa hon - Tur mamma att tomten har så bra vänner som klär ut sig till honom för att hjälpa till.... Ja visst e väl de tur... *Ler*

Nu sitter hon som också kan allt som Lotta på bråkmakargatan med sin egna Bamse..... Sååå glad...


God jul kram önskar Linda
Om en månad reser vi till Thailand.... mmm längtar...



24 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Linda så gulligt..du har världens raraste dotter..men det vet du redan.. Jag vill med i din väska Thailand låter underbart.
Kram Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Åh, så mysigt:)
Kram Lallis

Vit Spets sa...

God fortsättning!
Ja nog är det tur att tomten har många vänner :)
Förstår att Ni längtar till semestern...

Ha det gott
//Siv

Anonym sa...

Gulle Sara!

Puh, vilken pärs det är när man skrivit fel i kalendern om hur man ska jobba, det har hänt mig med....

Vi har haftdet jättebra men nu har jag tyvärr drabbats av en dunderförlylning, sitter här hemma och snorar och stickar, tar en liten tupplur då och då. Någon rea orkade jag inte gå på idag.....

Men vad gör det...

Kramen

rosenskära sa...

Tomten är alltid lika välkommen!

Datum, flygplats och flightnr så jag vet när jag ska krypa ner i resväskan (hm, måste nog börja tänka på övervikten...)

Kram/Lena

Hagbacken sa...

Å hon är ju så söt Sara! Ja det ät tur att tomten har vänner...*s*

Thailand? GUUD så härligt, vad avundsjuk jag blir!

God fortsättning på dig Linda!

Kram Linda

Förresten, blev det bra m soffan, vilken blev det?

Frida sa...

Hon är så söt Sara! Låter underbart med Thailand lite sol hade man då inte tackat nej till.
Kramar Frida

Mjuka sa...

Åh Thailand låter helt underbart!!
Kram Malin

MiaMaria sa...

Hej!

Visst är det tur att tomten har vänner......

Låter skönt med en tur till Tailand...min pappa åker i dag och blir borta i tre veckor......önskar man kunde följa med.....

Ha det så gott!
MiaMaria

LillaFlisan sa...

men söta Sara/Lotta!!!
Vilken liten pralin hon är, fialottan!

Dina paket är ljuvliga!!!

en riktigt god fortsättning!!

Kram

Flisan

lottens vita och gröna sa...

oh vad härlig bild på lillskruttan och lillbamsen, ljuvlig! ha en härlig fortsättning vännen, ohhhhhh thiland att se fram emot, härligt!

varmkram lotten

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilken sötnos. förstår att hon blev glad när tomten kom.:)
Jaså, det blir Utlandet snart. Nu blir jag då riktigt avis. Det var tre år sedan vi var till Cypern. Längtar tillbaka varmare breddgrader.

Ha en fin dag

Kramar Viveka

Petra sa...

Du har en otrolit söt dotter. Hoppas att tiden går fort så ni kommer iväg tillThailand snart.
Kram

Noll54/Eva-Karin sa...

Vad söt hon är med sin lilla bamse!
Hoppas julen varit bra!
Vart i Tailand ska ni? ,,skönt att ha något att se fram emot i kylan!

God fortsättning!
E-K/noll54

IKT i min vardag sa...

Hon är fin din lilla "Lotta" :)
Thailand låter ju härligt, själv åker jag till Lanzarote om två dagar! Underbart med lite värme och sol!

Kram

Frida sa...

Hej Linda! Vill bara kika in och önska dig ett Gott nytt år! Hoppas allt är bra med dig och Sara!
Kram Frida

Katta sa...

Va ska ni åka till Thailand, vad härligt.Visst är det kul med hur barnen tänker på tomten.De vill också så gärna tro att de ser saker man inte trodde de skulle.Ha ett jättegott nytt år. kram Katta

Lilla Blanka sa...

Hej Linda!

Åh vad gulliga bilder..och din dotter är ju som en liten prinsessa..så söt.
En Bamsen, det skulle nog min dotter också vilja ha.

Thailand..åh vad underbart det låter!

Kram
Mia

Lallis - liv och leverne sa...

Kikar in och önskar dig ett fint nytt år, gumman.
Kram Lallis

Jennys Vita Villervalla sa...

Tack för värmande kommentar på min sida!
Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram
Jenny

Anonym sa...

Hej Gumman!

Hoppas allt är bra med dig i livet. Guuud vad jag vill hoppa med i resväskan till Thailand. Jag är bara sjuk och sjuk. Har aldrig varit så här sjuk något år förut. Konstigt!!!!

Idag har jag i alla fall pysslat om mig själv lite, det var härligt.

Jag har oxå handlat alla grejer till min dotter som fyller 14 den 2 januari.

Önskar dig verkligen en mysig nyårsafton vad du än ska göra. Skulle vara jättekul att mysa med en fika efter Thailand.

Gott Nytt 2009!

Puss till Sara

Kraaam Lena

Vitt och nött sa...

ååh thailand låter ju inte helt fel!! får man hänga på??? haha!

hoppas du hade en skön jul å hoppas du får ett gott nytt år!

kram ellen

MiaMaria sa...

Hej Linda!

Här kommer en hälsning från Värmland...ETT GOTT NYTT ÅR! önskar jag DIG!
MiaMaria

n o r d i n g å r d e n sa...

Å så fint, vem skulle inte bli lycklig över en sådan rosa goding!

Gott Nytt Bloggår Linda!! Mari.